اقدامات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف کاسپین کافی نبوده است

  • شناسه خبر: 33086
اقدامات بانک مرکزی برای تعیین تکلیف کاسپین کافی نبوده است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات انجام شده از سوی بانک مرکزی برای تعیین تکلیف کاسپین از نظر نمایندگان کافی نبوده، لذا طی هفته جاری نشست دیگری در این زمینه خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات انجام شده از سوی بانک مرکزی برای تعیین تکلیف کاسپین از نظر نمایندگان کافی نبوده، لذا طی هفته جاری نشست دیگری در این زمینه خواهیم داشت.به گزارش “روراستی” رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در مورد پرونده موسسه اعتباری کاسپین اظهار داشت: کمیسیون اقتصادی مجلس طی تشکیل جلسات مستمر در تلاش برای رفع مشکل سپرده‌گذاران کاسپین بوده است.

محمدرضا پورابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان بیان داشت: اقدامات انجام شده از سوی بانک مرکزی برای تعیین تکلیف کاسپین از نظر نمایندگان کافی نبوده، لذا طی هفته جاری نشست دیگری در این زمینه خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: مجلس نمی‌تواند به‌صورت مستقیم با موسسات مالی غیرمجاز برخورد کند، لذا اعمال ماده ۲۳۶ آیین‌نامه را در دستور کار داریم تا با همکاری قوه قضائیه این مهم پیگیری شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک مرکزی باید طی گزارشی به نحوه تسویه، حدود و رقم سپرده‌ها و چگونگی احقاق حقوق مردم در این موسسات بپردازد.

پورابراهیمی بیان داشت: کم شدن از سپرده‌های مردم در موسسه کاسپین جزو مواردی است که باید از سوی بانک مرکزی تعیین تکلیف شود.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، موسسه، بانک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :