کشف بیش از ۲۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 33092
کشف بیش از ۲۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در رفسنجان

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف بیش از ۲۵۷ میلیون ریال کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد. به گزارش ” روراستی” معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی در بیان جزئیات این خبر افزود: در اجرای عملیاتی شدن طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه […]

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف بیش از ۲۵۷ میلیون ریال کالای قاچاق توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ” روراستی” معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی در بیان جزئیات این خبر افزود: در اجرای عملیاتی شدن طرح مبارزه با کالای قاچاق و در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی در یک مغازه اقدام به توزیع کالای قاچاق و انواع دخانیات به صورت عمده و خرده می نماید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی وارد محل مورد نظر شدند.
سرهنگ عباسی گفت: ماموران در بازرسی از محل و خودرو متهم موفق به کشف هفتاد هزار نخ انواع سیگار های خارجی از مارک های مهر، اسی، سیما، زیست، کاوالو، ماربرو و سی و شش بسته چای گلابی، چهل و هشت بسته نوشابه انرژی زا، ششصد و هفتاد بسته تنباکو و پنجاه و هفت بسته توتون به ارزش تقریبی بیش از دویست و پنجاه و هفت میلیون ریال شدند.
این مقام انتظامی افزود: کالای قاچاق مکشوفه به همراه متهم دستگیر شده به مقر پلیس اگاهی دلالت و پس از تشکیل پرونده متهم روانه دادسرا و کالاهای قاچاق تحویل اداره اموال تملیکی استان گردیدند.
فرماندهی انتظامی رفسنجان در پایان با اشاره به این موضوع که پلیس با قاطعیت و جدیت کامل با پدیده شوم کالای قاچاق مبارزه خواهد کرد و اجازه جولان به قاچاقچیان کالای قاچاق را نخواهد داد و از مردم شریف خواست: در صورت مشاهده و کسب خبر از هر گونه کالای قاچاق موضوع را طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش تا پلیس با هنجار شکنان برخورد کند.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قاچاق، کشف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :