حوزه استحفاطی درون و برون شهری رفسنجان تفکیک شود

  • شناسه خبر: 33105
حوزه استحفاطی درون و برون شهری رفسنجان تفکیک شود

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان گفت: باید حوزه استحفاظی درون و برون شهری در تمام خروجی های شهرستان مشخص شود.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان  گفت: باید حوزه استحفاظی درون و برون شهری در تمام خروجی های شهرستان مشخص شود.

به گزارش” روراستی” مسعود محسنی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رفسنجان افزود: میدان خاتم‌الانبیاء (ص) و کمربندی نیاز است که یک پل کمربندی را به جاده یزد ارتباط دهد، زیرا هم‌اکنون وضعیت به‌گونه‌ای است که کامیون‌ها و خودروهایی در کمربندی تصادف می‌کنند، وارد میدان می‌شوند و حوادث جانی به دنبال دارند.

وی تصریح کرد: بحث تفکیک حوزه استحفاظی درون و برون‌شهری هم مهم است که باید با خط‌کشی و نصب تابلو این حوزه‌ها مشخص شوند تا در محدوده‌ای که تصادف می‌شود، مشخص باشد که مسؤول رسیدگی پلیس راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه است.

محسنی خاطرنشان کرد: این تابلو و خط‌کشی باید در تمام خروجی‌های درون و برون‌شهری نصب شود، همچنین دوربین‌های کنترل سرعت درون‌شهری هم در کاهش تصادفات کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به ترافیک شهر رفسنجان و ظرفیت آن می‌طلبد در سطح شهر دوربین‌ها نصب شوند، زیرا در شهرهایی از جمله سیرجان نصب این دوربین‌ها در کاهش تخلفات و تصادفات اثرگذار بوده است.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حوزه، پلیس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :