پخش برنامه‌های ویژه سحر و افطار از رادیو رفسنجان

  • شناسه خبر: 33164
پخش برنامه‌های ویژه سحر و افطار از رادیو رفسنجان

مدیر رادیو شهری رفسنجان گفت: برنامه سفره سحری و میهمانی ویژه سحر و افطار هر روز در ماه مبارک رمضان از رادیو رفسنجان پخش می‌شود.

 

مدیر رادیو شهری رفسنجان گفت: برنامه سفره سحری و میهمانی ویژه سحر و افطار هر روز در ماه مبارک رمضان از رادیو رفسنجان پخش می‌شود.
به گزارش” روراستی” مهدی حسن‌خانی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برنامه‌های ویژه سحر و افطار از رادیو شهری رفسنجان پخش می‌شود، افزود: برنامه سفره سحری به مدت ۹۰ دقیقه از ساعت سه صبح آغاز می‌شود و دو کارشناس کشوری و محلی این برنامه را همراهی می‌کنند.

مدیر رادیو شهری رفسنجان تصریح کرد: بعداز ظهرها نیز برنامه ویژه افطار با نام میهمانی از ساعت هفت تا بعد از اذان پخش می‌شود که این برنامه هر روز ماه مبارک رمضان به‌صورت زنده به سمع شنوندگان می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌های ویژه در خلال برنامه میهمانی خاطرنشان کرد: روزهای پنج‌شنبه برنامه «رمضان در جبهه‌ها» با خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع‌مقدس اجرا می‌شود.

حسن‌خانی ادامه داد: روزهای جمعه نیز « برنامه مهدی‌یاوران » در قالب گفت‌وگو با کسانی که در دستگاه مهدویت از جمله خادمان امام‌زمان (عج) فعالیت می‌کنند، پخش می‌شود.

وی عنوان کرد: در طول ایام ماه مبارک رمضان در هفته سه روز ارتباط تلفنی با شنوندگان برقرار می‌شود که این ارتباط به طور تصادفی از طریق رادیو با منزل همشهریان برقرار شده و در مورد ماه مبارک رمضان با آنها گفت‌وگو می‌شود.

حسن‌خانی ابراز داشت: یک روز در هفته نیز ارتباط با خوانندگان محلی از جمله برنامه‌های رادیو شهری رفسنجان در ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه برنامه سلام رفسنجان با محوریت ماه مبارک رمضان در این ایام پخش می‌شود، افزود: در برنامه همراه نیز مسائل تغذیه‌ای و بهداشتی ویژه ماه مبارک توسط کارشناسان مطرح و به سمع شنوندگان می‌رسد.

مدیر رادیو شهری رفسنجان در ادامه با اشاره به اینکه رادیو شهری رفسنجان از سال ۷۸ با یک‌ساعت برنامه در روز تأسیس شده است، عنوان کرد: در حال حاضر این رادیو تعهد ۹۰۰ ساعت برنامه سالانه دارد.

وی اضافه کرد: در ایام ماه رمضان روزانه حدود پنج ساعت برنامه داریم که در سایر ایام چهار ساعت برنامه از رادیو رفسنجان پخش می‌شود.

حسن‌خانی پخش همزمان اذان را از مزایای رادیو شهری رفسنجان دانست و بیان کرد: از زمان فعالیت رادیو رفسنجان اذان که به صورت ناهماهنگ از بلندگوهای مساجد پخش می‌شد هماهنگ شده و در یک زمان اذان از بلندگوهای مساجد پخش می‌شود.

وی متذکر شد: برنامه میهمانی کاری از رادیو رفسنجان عصرها از مساجد پخش می‌شود که همراه با دیگر برنامه‌ها در این ایام مورد رضایت شهروندان قرار گرفته است.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پخش، رادیو
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :