نماینده مردم رفسنجان پاسخگو باشد

  • شناسه خبر: 33176
نماینده مردم رفسنجان پاسخگو باشد

جمعی از اعضای گروه دوستداران طبیعت رفسنجان خواستار پیگیری نماینده مردم رفسنجان در مجلس در زمینه نجات کوه سرخ شدند.

جمعی از اعضای گروه دوستداران طبیعت رفسنجان خواستار پیگیری نماینده مردم رفسنجان در مجلس در زمینه نجات کوه سرخ شدند.

به گزارش” روراستی” در نشستی که اصحاب رسانه با نمایندگان گروه دوستداران طبیعت، هیأت کوهنوردی و کانون صبح کویر داشتند مسائلی پیرامون کوه سرخ و تخریب منطقه مطرح شد.

یکی از اعضای گروه دوستداران طبیعت با بیان اینکه تا کی ما باید انرژی و زمان صرف کنیم و مراقب باشیم کوه ها و محیط زیست مورد هجمه سودجویان قرار نگیرد، اظهار کرد: باید مسؤولان امر ریشه یابی کنند و قبل از مجوزدادن برای اکتشاف و استخراج ارزیابی زیست محیطی انجام دهند.

فرزاد مهدوی بیان کرد: با ارزیابی زیست محیطی که انجام می شود مشکلات مشخص می شود و اعلام می شود که آیا کار معدنی باید انجام شود یاخیر.

وی ادامه داد: الان کسی نمی پرسد تخریب کوه سرخ روی محیط زیست و آب و هوا چه اثرات منفی دارد و مجوز با اخذ خسارت صادر می شود که کار خوبی نیست.

مهدوی یادآور شد: سرچشمه حوزه آبریز شهرستان رفسنجان از سمت شرق در همین منطقه است و نصف حوزه آبریز این شهرستان متأثر از تخریب منطقه کوه سرخ می شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: اینجا وظیفه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی است که ارتباط خود را با رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس قوی تر کند و همه فکرها را جمع کنند تا برای اینگونه کارها که پای سلامت و حفظ محیط زیست در میان است، ارزیابی زیست محیطی را قبل از صدور مجوزها از اصول قرار دهند.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نماینده، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ندای دانشجو

    بنام خدا.ماهم ازعملکردنماینده شهرمون ناراضی هستیم.

    رضا

    باسلام.متاسفانه مانسل جوان ودانشجویان هم هیچ فعالیت وگذارشی ازاین مردندیدیم.ای کاش بعضی ازافراد که باحمایت خودازایشان همیشه کاسه داغترآش میشوندجوابگوباشند؟

    شهروند رفسنجان

    ما که چیزی از نماینده رفسنجان در این مدت ندیدیم شما اگر دیدی بگویید تا ما هم بدانیم.