امام خمینی هرگز راه را برای غرب باز نکردند/ سند ۲۰۳۰ باید از ریشه نابود شود

  • شناسه خبر: 33203
امام خمینی هرگز راه را برای غرب باز نکردند/ سند ۲۰۳۰ باید از ریشه نابود شود

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام‌ خمینی (ره) هرگز راه را برای آمریکا و غرب باز نکردند، گفت: کسانی که توخالی هستند برای غرب راه باز می‌کنند و خلأ خود را با وابستگی به غرب می‌خواهند پر کنند.

 

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه امام‌ خمینی (ره) هرگز راه را برای آمریکا و غرب باز نکردند، گفت: کسانی که توخالی هستند برای غرب راه باز می‌کنند و خلأ خود را با وابستگی به غرب می‌خواهند پر کنند.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام شیخ‌حسین گنجی عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی (ره) در مسجد جامع اظهار کرد: امام‌خمینی (ره) شخصیت والای جهانی بودند که جهان هنوز در شخصیت و اخلاق و… ایشان مات و متحیر است و زمانی که از همه سیاست‌مداران عالم می‌پرسیم جملات بس عظیمی برای معرفی امام راحل می‌آورند.

استاد اخلاق حوزه علمیه قم تصریح کرد: یک روزنامه‌نگار برجسته مصری می‌گوید، « امام‌ خمینی (ره) شخصیتی است که در غرب ایجاد زلزله کرد که نمی‌شود ویرانی‌هایی که برای غرب مکار به وجود آورد درست کرد و غربی‌ها بتوانند به‌خود آیند و مکاربودن خود را ادامه دهند و نیز امام (ره) شرق را متزلزل و عرب را متحیر کرد».

وی ادامه داد: امام‌خمینی (ره) مظهر صمد بودند و کسانی که توخالی هستند برای غرب راه باز می‌کنند و خلأ خود را با وابستگی به غرب می‌خواهند پر کنند گاهی با پول و گاهی با صندلی قرمز اما اگر  انسان مرد خدا شد هیچ وابستگی در وجودش راه نخواهد داشت.

استاد اخلاق حوزه با بیان اینکه امام از خدای منان صمد و توپر بودن را گرفتند و از بندگی به این مقام رسیدند، افزود: مسؤولان ما باید بفهمند اگر از غرب بترسیم زندگی‌مان زندگی عنکبوتی خواهد شد، حسنی‌مبارک، رضاخان قلدر و … وابسته به آمریکا و انگلیس بودند که با یک فوت از بین رفتند.

گنجی خاطرنشان کرد: امام (ره) صاحب اراده فولادین بود که می‌فرمودند، « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اما این روزها برخی می‌گویند جنگ می‌شود و مردم را می‌ترسانند.

وی ابراز داشت: امام (ره) نیمه شب خدا را می‌دید و دل‌ها قبضه می‌کرد کسی که دل به غرب و آمریکا سپرده باشد و آمریکا را ببیند که نمی‌تواند دل‌ها را قبضه کند.

این استاد اخلاق در ادامه با اشاره به اینکه امام با ولایت تکوینی بر امور و مسائل غالب شدند، تصریح کرد: امام، زمان رحلت با ضمیری مطمئن از بین مردم رخت بربستند و این جمله امام (ره) به این معنا بود که بعد از ایشان نیز آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و انقلاب به ساحل نجات می‌رسد.

وی به چند ویژگی منحصر به‌فرد امام‌خمینی (ره) اشاره و اظهار کرد: ایشان در اداره سهل‌انگاری نداشتند و نسبت به غرب و شرق عقب‌نشینی نداشتند و سازش نمی‌کردند، برخی در خفا کارهایی می‌کنند و دنبال طمع‌های مادی هستند اما در ظاهر خود را همراه با مردم می‌خوانند.

گنجی گفت: امام (ره) باصلابت بودند و در بصیرت و بینایی تیزبینی منحصر به‌فردی داشتند، ایشان به ملت ایمان داشتند، نباید مردم را پلی برای عبور بخواهند، موج‌سواری کنند و بعد مردم بی‌مردم.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ خاطرنشان کرد: سند ۲۰۳۰ می گوید گریه برای امام حسین(ع) یعنی خشونت، لذا این سند باید از ریشه نابود شود و به آتش کشیده شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سند، امام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :