جشن «نسیم مهر» در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 33208
جشن «نسیم مهر» در رفسنجان برگزار شد

جشن «نسیم مهر» ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان برگزار شد.

 

جشن «نسیم مهر» ویژه حمایت از خانواده زندانیان نیازمند در رفسنجان برگزار شد.

به گزارش” روراستی” شامگاه سه شنبه با حضور رئیس ستاد دیه استان کرمان و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان رفسنجان و خیران، جشن «نسیم مهر» ویژه حمایت از خانواده زندانیان برگزار شد.

حسین رئیسی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم کاری کنیم در این ماه مبارک که درهای رحمت الهی باز است از برکات آن استفاده کنیم و گرهی از مشکلات خانواده زندانیان باز کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل و مشکلات خانواده زندانیان زیاد است، بیان داشت: تنها منبع مالی و اقتصادی این مجموعه دست پرتوان خیران است.

دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان تصریح کرد: ۷۳ درصد زندانیان رفسنجان متاهل و دارای خانواده هستند که یا سرپرست این خانواده یا یکی از اعضای آنها در زندان به‌ سر می‌برند.

وی ادامه داد: افراد زیادی در زندان هستند که نمی‌توان به عمد آن را مجرم دانست و واقعا این فرد به کمک نیاز دارد، مشکلاتی به لحاظ مسائل اقتصادی دارند که باید مدنظر قرار گیرد.

رئیسی‌نژاد با اشاره به اقدامات انجمن حمایت از زندانیان خاطرنشان کرد: در انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان باید بتوانیم منابع مستمر در نظر بگیریم.

وی بیان کرد: در توانمندسازی زندانیان هم باید بتوانیم ورود کرده و این مهم را اجرایی کنیم.

رئیسی‌نژاد یادآور شد: انجمن حمایت از زندانیان نیازمند رفسنجان در سال گذشته و سه ماه اول سال جاری کارهایی از جمله توزیع سبد کالای ماه مبارک رمضان ۴۷۶ میلیون ریالی، سبد کالای عید فطر ۱۸۷ میلیون ریالی به ۱۸۷ نفر ارائه کرد.

وی متذکر شد: ۲۰۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان رفسنجان داریم که واقعا نیاز به کمک دارند.

رئیسی‌نژاد اضافه کرد: تعمیرات لوازم خانگی، تحصیل و تهیه لوازم خانگی و جهیزیه و مسکن برای خانواده مددجویان از جمله فعالیت‌های انجمن بوده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جشن، نسیم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :