صهیونیست روند رو به زوال خود را طی می‌کند

  • شناسه خبر: 33548
صهیونیست روند رو به زوال خود را طی می‌کند

امام جمعه رفسنجان گفت: روند رو به زوال صهیونیست به صورت جدی در حال ظی شدن است، اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که در تصور بگنجد.

امام جمعه رفسنجان گفت: روند رو به زوال صهیونیست به صورت جدی در حال ظی شدن است، اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که در تصور بگنجد.

به گزارش ” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: قدس شریف سرزمین مقدسی است و محل زندگی و بعثت انبیای الهی و نخستین قبله مسلمانان و محل عروج پیامبر ( ص) است.

وی بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) ۱۳ سال از بعثت خود از مکه به طرف بیت‌المقدس نماز گذاشتند تا اینکه دستور تغییر قبله در مدینه صادر شد و قبله از مسجدالاقصی به سمت مسجدالحرام تغییر پیدا کرد.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: حمایت از فلسطین حمایت از یک گروه و جمعیت نیست، بلکه قدس برای ما خیلی اهمیت دارد و امام راحل تکلیف کردند که مسلمانان قدس را آزاد کنند.

وی ادامه داد: قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار و محراب نیایش‌های خونین است و ۱۶ خرداد سال ۵۸ امام خمینی (ره) دستور دادند که جمعه آخر ماه مبارک رمضان روز جهانی قدس نامگذاری شود که این اقدامی هوشمندانه بود.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: در روز قدس باید همبستگی خود در حمایت از حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم، چنانچه در قانون اساسی هم آمده هرجا مسلمانی مورد ظلم واقع شد از او دفاع کنید.

وی اذعان کرد: روند رو به زوال صهیونیسم به صورت جدی در حال پیشرفت است، امروز اسرائیل توان مقابله با ارتش‌هایی که به وجود آمده ندارد، اسرائیل با غزه و حزب‌الله لبنان نمی‌تواند بجنگند و توان مقابله با مقاومت سوریه و یمن را ندارد.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: اسرائیل ضعیف‌تر از آن است که در تصور بگنجد اگرچه ضرادخانه هسته‌ای در حیفا دارد، اما آدم استفاده‌کردن از آن را ندارند.

وی بیان کرد: موشک‌های سپاه پاسداران، اسرائیل را به لرزه درآورده وحشت سراپای آنها را گرفته و آنها عیار ایرانی و سپاه پاسداران و بسیج را می‌دانند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه ما غرق نعمت امنیت هستیم و باید به خود ببالیم، گفت: دشمن این نعمت را شناخته و از قدرت ما می‌ترسد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: همه اقتدار، عظمت و ابهت و سرمایه‌های عظیمی که داریم به برکت وجود ولایت است، برخی اظهارات نامناسب و شبهه‌انگیز در مورد رای مردم در اندیشه دینی برای ولایت مطرح کردند که حاصلی ندارد غیر از اینکه اندیشه ناب تشیع در مورد ولایت و امامت را خدشه‌دار کند.

وی ادامه داد: در اعصار گذشته عاملانی بودند که نظریاتی می‌دانند، اما در این زمان صلاح نیست که چنین مسائلی در اثر کم‌اطلاعی مطرح شود.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با قدردانی از حضور همه اقشار و حضور بسیجیان، شهرداری، آتش‌نشانی و اورژانس در راهپیمایی افزود: شب‌های احیا نیز در شهرستان رفسنجان به خوبی برگزار شد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: مستکبران عالم از جمله آمریکا و هم‌پیمانانش درد سیلی محکمی که از سوی سپاه تنها به امر رهبر فرزانه انقلاب به آنها روا شد را احساس کردند، اما برخی در داخل آن را احساس نکردند.

وی اضافه کرد: رهبر انقلاب فرمودند « آمریکا‌یی‌ها نمی‌توانند به ما سیلی بزنند ولی ما می‌توانیم» و این سیلی بود که زده شد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های امنیتی ما اعلام کردند که کوچکترین تحرک دشمن را با شدت و حدت پاسخ می‌دهیم، بچه‌های امروز از بچه‌های دیروز قوی‌تر و قدرتمندتر هستند.

امام جمعه در ادامه بر صرفه‌جویی در مصرف آب تأکید کرد و افزود: اگر ۱۰ درصد از مقدار مصرفی فعلی کم کنیم دچار کم‌آبی نخواهیم شد.

وی متذکر شد: تحریم‌های جدید آمریکا اگر توسط رئیس‌جمهور آمریکا امضا شود برخی به حرف‌های رهبری خواهند رسید و چیزی از برجام نمی‌ماند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، روند،زوال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :