مسائل امنیتی و مشکل‌ساز در رفسنجان وجود ندارد

  • شناسه خبر: 33573
مسائل امنیتی و مشکل‌ساز در رفسنجان وجود ندارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: رفسنجان از شهرستان‌های امن استان کرمان است و مسائل امنیتی و مشکل‌ساز در این شهرستان وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: رفسنجان از شهرستان‌های امن استان کرمان است و مسائل امنیتی و مشکل‌ساز در این شهرستان وجود ندارد.

به گزارش “روراستی ” حسین رئیسی‌نژاد امروز در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه با گرامیداشت این هفته اظهار داشت: نقش دستگاه قضا در عدالت و امنیت برکسی پوشیده نیست و دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان تمام برنامه‌ها را با محوریت امنیت و عدالت نسبت به اموری که در حیطه وظیفه‌اش است، انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: رفسنجان از شهرستان‌هایی است که امنیت خوب و پایدار در آن برقرار بوده و در سطح استان مطرح است و مسائل امنیتی و مشکل‌ساز در این شهرستان وجود ندارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان افزود: نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی با تعامل خوبی که با مجموعه دستگاه قضائی دارند، این امینت پایدار را در شهرستان رقم زدند.

رئیسی‌نژاد خاطرنشان کرد: سال ۹۵ در رفسنجان ۱۰ درصد آمار پرونده‌های جریانی را کاهش دادیم و اقداماتی در پرونده‌های مسن در دادسرا انجام شد و در بحث اجرای احکام کیفری نیز با کاهش ۱۰ درصدی پرونده‌ها مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه در مود شاخصه‌های امنیتی رفسنجان با تلاش مجموعه انتظامی و قضائی شهرستان ۲۰ درصد سرقت‌ها به عنوان شاخصه امنیت کاهش داشته است، افزود: برخورد با جرائمی ا زجمله سرقت‌های خرد، خرده‌فروشی موادمخدر، مشروبات الکلی و زمین‌خواری جزو اولویت‌‌های سال جاری است و معتقدیم احساس امنیت در بین مردم از امنیت بالاتر است.

رئیسی‌نژاد یادآور شد: شعبه ویژه سرقت را در دادسرا تشکیل دادیم و در بحث خرده‌فروشان موادمخدر در ستاد پیشگیری از وقوع جرم برنامه‌های ویژه‌ای برای برخورد با این فروشندگان داریم.

وی با تأکید بر اینکه مردم در بحث امنیت و اجرای عدالت با مجموعه دستگاه قضا و انتظامی همکاری داشته باشند، تصریح کرد: بدون همکاری مردم برقراری امنیت و عدالت محقق نمی‌شود.

رئیسی‌نژاد با بیان اینکه اصحاب رسانه با توجه به رسالت خود باید در مورد افزایش اطلاعات حقوقی مردم گام بردارند و قلم بزنند، متذکر شد: بیشتر مشکلات پرونده‌ها ناشی از عدم اطلاعات مردم از مسائل حقوقی است.

وی در ادامه برخورد با رمال‌ها و متکدیان را جدی دانست و بیان کرد: طبق مواد ۷۱۲ و ۷۱۳ قانون مجازات اسلامی تکدی‌گری جنبه مجرمانه دارد و اموالی که از این طریق حاصل شود، قابل ضبط است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسائل، مشکل
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :