وجود مواد مخدر در طعم های قلیان

  • شناسه خبر: 33729
وجود مواد مخدر در طعم های قلیان

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: قلیان دروازه ورود به اعتیاد است و مواد مخدر موجود در بعضی طعم‌های قلیان به اثبات رسیده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: قلیان دروازه ورود به اعتیاد است و مواد مخدر موجود در بعضی طعم‌های قلیان به اثبات رسیده است.

به گزارش” روراستی”  نصرالله عباسی سه شنبه در همایش مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان با بیان اینکه ایران رتبه اول دنیا در زمینه مبارزه با مواد مخدر را دارد و شهدای زیادی در این راه تقدیم کرده است، اظهار داشت: شهرستان رفسنجان به لحاظ برخورد با خرده‌فروشان و افزایش کشفیات رتبه اول استان را دارد که در این راستا ۷۳ درصد کشفیات در سه ماهه اول امسال افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: کار برخورد با مواد مخدر مشارکت عمومی و همه‌جانبه و اقدام جهادی می‌طلبد و برخورد اجتماعی سپر فولادی برای فرزندان ما در زمینه ابتلا به آسیب‌های اجتماعی است.

عباسی خاطرنشان کرد: اگر نیروی انتظامی با پدیده قلیان مقابله می‌کند این موضوع در اذهان مردم تلقی می‌شود که نیروی انتظامی مزاحمت ایجاد می‌کند در حالی‌که قلیان دروازه ورود به اعتیاد است و مواد مخدر موجود در بعضی طعم‌های قلیان به اثبات رسیده است.

وی با تاکید  بر اینکه همه باید برای مقابله با مواد مخدر پای کار باشند، خاطرنشان کرد: رفسنجان در ماموریت‌های ۱۱۰ در استان رتبه اول را کسب کرده است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره  به طرح جمع‌آوری متکدیان ابراز داشت: اکثر متکدیانی که دستگیر شدند معتاد بودند و اعتیاد سرمنشا تمام جرائم و تخلفات است.

عباسی تاکید کرد: در شهرستان رفسنجان به‌دلیل وجود مهاجران افغانستانی معضلات زیادی وجود دارد که باید هم‌پوشانی شود تا شهری در شأن مردم متدین آن داشته باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قلیان، مواد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :