داستان زن شیاد در رفسنجان که در دام پلیس گرفتار شد

  • شناسه خبر: 33792
داستان زن شیاد در رفسنجان که در دام پلیس گرفتار شد

زن شیاد و کلاهبردار در پوششی گول زننده با اطلاع یکی از همشهریان توسط عوامل طرح جمع آوری متکدیان دستگیر شد.

زن شیاد و کلاهبردار در پوششی گول زننده با اطلاع یکی از همشهریان توسط عوامل طرح جمع آوری متکدیان دستگیر شد.

به گزارش ” روراستی” این زن پس از انتقال به مدرسه توحید و و انکار دروغ هایش در ابتدا از کلیه مسؤولان دولتی و خیریه ها شاکی شد که به او رسیدگی نمی کنند.
او ادعا می کرد پسربچه سرطانی دارد و برای درمان او در این شهر هیچ خیریه و حتی کمیته امداد و بهزیستی هم به او کمک نمی کنند.
محسن اسماعیلی مدیر عامل خیریه کوثر در اقدامی سریع تعدادی از افرادی را که این زن از آنها مبالغ سنگینی برای کودک سرطانی خود به عنوان کمک گرفته بود را به محل جمع آوری متکدیان فرا خواند و همراه با خانم محمودی سئوالاتی از زن مذکور پرسیدند.
همچنین نماینده اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و خیریه های شهر از جمله اقایان کشمیری و شیرازی از خیریه کوثر و  شریفی از خیریه خیرین گمنام هم در محل حضور یافتند.
از کیف این زن تعدادی کارت بانکی و چندین نامه مبنی بر این که بچه سرطانی دارد کشف شد.
زن شیاد که در ساعات اولیه هنوز ادعای داشتن کودک سرطانی را تکرار می کرد، با دیدن این افراد لب به اعتراف گشود.
با هماهنگی مسؤولان مربوطه، نیروی انتظامی و سرپرست اورژانس اجتماعی بهزیستی به درب خانه این زن مراجعه شد در آنجا چندین زن و مرد معتاد مشاهده شد. چند کودک بدون هویت هم در آنجا بود یکی از این کودکان به گفته خودش اصلا شناسنامه نداشت.
در تحقیقات اولیه که توسط نیروی انتظامی انجام شد، مشخص شد که این زن اصلا فرزندی ندارد، شوهر معتاد او هم در خانه نشسته و منتظر بود که همسرش پول های گدایی را بیاورد.
در پایان این زن شیاد و کلاهبردار که با ظاهری مومن و گول زننده در سطح شهر حداقل روزانه دو میلیون تومان از مردم گدایی می کرد، برای تحقیقات بیشتر به نیروی انتظامی انتقال داده شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، زن، شیاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :