مزاحم تلگرامی، هم‌دانشگاهی از کار درآمد

  • شناسه خبر: 33817
مزاحم تلگرامی، هم‌دانشگاهی از کار درآمد

فرمانده انتظامی رفسنجان از شناسایی مزاحم تلگرامی یک از دانشجویان توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از شناسایی مزاحم تلگرامی یک از دانشجویان توسط پلیس فتا این شهرستان خبر داد.

به گزارش “روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ نصرالله عباسی در خصوص جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی شکایت خانمی به پلیس فتا مبنی بر ایجاد مزاحمت برای وی در فضای مجازی تلگرام موضوع جهت بررسی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران با اقدامات فنی و تخصصی فرد مذکور را شناسایی و طی هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار کردند.
سرهنگ عباسی با اشاره به این‌که متهم از هم‌دانشگاهیان شاکی می‌باشد گفت: متهم در ابتدا منکر هرگونه ایجاد مزاحمت گردید ولی باوجود قرائن و مدارک لب به اعتراف گشود که در این رابطه پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال گردید.
این مقام انتظامی بابیان این موضوع که امروزه استفاده از شبکه‌های مجازی به‌طور چشمگیری رو به رشد و افزایش است و به‌تبع آن آمار جرائم در این شبکه‌ها در حال گسترش می‌باشد هشدار داد: یکی از جرائم فضای مجازی ایجاد مزاحمت برای افراد حقیقی و حقوقی می‌باشد و متهمین فضای مجازی به گمان اینکه هیچ‌گاه شناسایی نمی‌شوند اقدام به ارتکاب جرم در این فضا می‌نمایند.
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از تمام شهروندان خواست: در صورت مواجه با هرگونه موردی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی سایت پلیس فتا به نشانی (www.cyberpolice.ir) بخش گزارشات مردمی و یا در شهرستان رفسنجان از طریق شماره تلفن ۳۴۲۵۲۳۴۴ با پلیس فتا ارتباط برقرار نمایند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،مزاحم،تلگرامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :