شخصیت زنان در جاهلیت مدرن زنده به‌گور شده است/برخی حجاب را عقب‌افتادگی و بدحجابی را کلاس می‌دانند

  • شناسه خبر: 33838
شخصیت زنان در جاهلیت مدرن زنده به‌گور شده است/برخی حجاب را عقب‌افتادگی و بدحجابی را کلاس می‌دانند

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در عصر جاهلیت قدیم زنان را زنده‌ به‌گور می‌کردند اما در جاهلیت مدرن شخصیت زن زنده به‌گور شده است و آنچه بیرون آمده است، جذابیت زنانگی‌اش است.

رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان گفت: در عصر جاهلیت قدیم زنان را زنده‌ به‌گور می‌کردند اما در جاهلیت مدرن شخصیت زن زنده به‌گور شده است و آنچه بیرون آمده است، جذابیت زنانگی‌اش است.

به گزارش ” روراستی” حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی عصر امروز در همایش نقش حجاب و عفاف در سلامت خانواده  با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف در جامعه تصریح کرد: برخی افراد حجاب را امل‌گری و عقب‌افتادگی می‌دانند و بدحجابی را بروزبودن و کلاس‌داشتن تلقی می‌کنند.

وی بیان داشت: در کشورهای غربی بزرگترین منکر که هم‌جنس‌گرایی است به‌صورت رسمی و با تصویب قوانین در این کشورها انجام می‌شود و ممنوعیت این مسأله در کشور ما به عنوان یک ضد حقوق بشر دانسته و مورد ایراد قرار می‌گیرد.

پورمحمدی با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند کار فرهنگی انجام دهند باید با ریشه‌ها سروکار داشته باشند، افزود: ریشه حجاب، حیا و عفت است و ریشه بی‌حجابی، بی‌حیایی و بی‌عفتی است و حیا و عفت باید در جامعه جا بیفتد و نهادینه شود و این مهم از سنین کودکی در فرزندان همراه باشد.

رئیس دادگستری رفسنجان با اشاره به سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: کسانی که با برنامه منفی در راستای فروپاشی بنیان خانواده و جامعه اسلامی کار می‌کنند غذای روح افراد را از دوران کودکی به خرد آنها می‌دهند و سعی و تلاش در کمرنگ‌کردن حیا در جامعه اسلامی دارند.

وی عنوان کرد: بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ کانال ماهواره فعال است که اکثر آنها برنامه‌های مبتذل ارائه می‌کنند و در اکثر این کانال‌ها خشونت و بی‌حیایی وجود دارد.

پورمحمدی ابراز داشت: رابرت مرداک خودش اذعان کرده که می‌خواهد مادران ایرانی را به لجن بکشاند و این بدین معناست که برای ساقط‌کردن جامعه سراغ اصل و ریشه رفته است چراکه اگر زن در جامعه بی‌حیا باشد سقوط می‌کند و خانواده و جامعه را به سقوط می‌کشاند.

وی زنان عفیفه را تربیت‌یافته دامان مادران عفیفه دانست و گفت: اگر می‌خواهیم جامعه صلاح پیدا کند باید زنان صالحه در جامعه داشته باشیم.

این مسؤول با اشاره به آزادی‌هایی که در کشورهای غربی وجود دارد، بیان کرد: آنها خود از وضعیت‌شان راضی نیستند چراکه بیشترین خشونت جنسی در این کشورهاست و غربی‌ها معقتدند هرچه مانع لذت‌بردن است باید نابود شود و حجاب را مانعی برای زن می‌دانند.

پورمحمدی بیان داشت: در عصر جاهلیت قدیم زنان را زنده‌ به‌گور می‌کردند اما در جاهلیت مدرن شخصیت زن زنده به‌گور شده است و آنچه بیرون آمده است، جذابیت زنانگی‌اش است.

وی با اشاره به اینکه آمار و ارقام نشان می‌دهد که نقش عفت و حیا در پایداری خانواده اساسی و پررنگ است، افزود: عکس این مطلب نیز عامل فروپاشی خانواده است.

پورمحمدی همچنین استفاده از تجهیزات ماهواره و استفاده نادرست از فضای مجازی را از دیگر عوامل فروپاشی خانواده‌ها دانست و به طور مثال تلگرام را برنامه‌ای بدون پیوست فرهنگی دانست که افراد بدون آمادگی انگار که وارد میدان مین می‌شوند وارد این برنامه شده و با استفاده ناصحیح به دام‌هایی گرفتار می‌شوند.

وی در پایان بر ضرورت برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی تأکید کرد و متذکر شد: در طول سال به یک برنامه بسنده نشود بلکه چندین برنامه از این‌گونه برنامه‌ها برگزار شود تا خروجی مناسبی داشته باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شخصیت، جاهلیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :