تبعیت از ولایت‌فقیه راهی‌ست که شهدا ترسیم کردند

  • شناسه خبر: 34042
تبعیت از ولایت‌فقیه راهی‌ست که شهدا ترسیم کردند

امام جمعه رفسنجان گفت: بسیجی بودن، انقلابی ماندن و تبعیت از ولایت‌فقیه، راه‌هایی است که شهدا برای ما ترسیم کردند و باید ادامه دهنده آنها باشیم.

امام جمعه رفسنجان گفت: بسیجی بودن، انقلابی ماندن و تبعیت از ولایت‌فقیه، راه‌هایی است که شهدا برای ما ترسیم کردند و باید ادامه دهنده آنها باشیم.

به گزارش ” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در نماز وحدت ادارات با حضور پیکر مطهر شهید محمدعلی محمدصادقی اظهار داشت: همه می‌دانیم خدا برای افراد مومن، متعهد و مجاهد بابی به عنوان باب‌المجاهدین قرار داده و افراد خاصش از این باب وارد می‌شوند.

وی بیان داشت: شهادت امری ویژه و غیر از مسأله جهاد و مبارزه است، همه مجاهدان خالص و مخلص برای خدا مجاهدت می‌کنند، اما زنده می‌مانند و عاشقان خدا انتخاب می‌شوند و به درجه شهادت می‌رسند.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: باقیمانده مجاهدان باید راه را ادامه دهند و پیچ و خم‌های دنیا را بگذرانند، چه بسا در این مسیر کسانی هستند که در کمین کید مومنان و مجاهدان باشند.

رمضانی‌پور ادامه داد: شیطان مرصاد دارد و مرصاد شیطان مومنین و مومنات هستند که اگر مراقبت و مواظبت کنند از کید شیطان در امان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: روز قیامت هیچ عذری برای ما پذیرفته نیست و نمی‌توانیم بهانه بیاوریم که شیطان ما را اغوا کرده است.

رمضانی‌پور با تاکید بر اینکه راهی که شهدا برای ما ترسیم کرده‌اند را باید ادامه دهیم، افزود: مشی شهدا باید در جامعه احیا شود.

وی ابراز داشت: یکی از راه‌هایی که شهدا برای ما ترسیم کردند، بسیجی بودن است و بسیجی کسی است که خود را طلبکار نظام و ملت نمی‌داند و گله‌مندی نمی‌کند.

رمضانی‌‌پور اضافه کرد: بسیجی هر موقعیتی که برای خدمت باشد، وارد صحنه می‌شود و هر اتفاقی برای وی رخ دهد، ناراحت و بدبین نمی‌شود.

وی انقلابی بودن و انقلابی ماندن را راه دیگر شهدا عنوان کرد و گفت: اگر بخواهیم نظامی که با خون شهدا تثبیت شده بماند، باید روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کنیم.

امام جمعه رفسنجان پیروی از ولایت‌فقیه را دیگر مشی شهدا دانست که برای ما ترسیم کرده‌اند و متذکر شد: در تمام عرصه‌ها تبعیت محض از ولایت‌فقیه لازمه کار است تا بتوانیم مسؤولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان؛ روراستی، تبعیت، ولایت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :