سپاه سرمایه کشور است

  • شناسه خبر: 34307
سپاه سرمایه کشور است

امام جمعه رفسنجان گفت: سپاه دلسوز کشور و سرمایه نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه رفسنجان گفت: سپاه دلسوز کشور و سرمایه نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی در راستای طرح نصر ۱ اظهار داشت: میزان کشفیات این طرح نشان می‌دهد که جرم و خلاف در شهرمان خیلی زیاد است و گرفتاری است و نشان می‌دهد که باید مراقبت‌های شدیدتری از سوی خانواده‌ها و مسؤولان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه جرائم دامان جامعه را می‌گیرد و فرزندان جامعه را آلوده می‌کند، افزود: همه باید کمک کنیم تا ریشه جرم از جامعه برچیده شود.

رمضانی‌پور بیان داشت: با افرادی که در این طرح و طرح‌های قبل دستگیر شدند، باید به شدت برخورد شده و بعد حکم صادره‌شان اعلام شود.

وی عنوان کرد: اگر اعدام در ملأعام مورد عبرت خلافکاران می‌شود، باید در ملأعام صورت گیرد تا سلامت و امنیت جامعه تأمین شود.

امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: دغدغه‌مندی نیروهای انتظامی و دستگاه قضایی باید به نتیجه برسد.

رمضانی‌پور با اشاره به امنیت اخلاقی در جامعه، تنها راه ایجاد این مهم را اهل امر به معروف و نهی از منکر بودن همگان دانست.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه بصیرت، ایمان و اخلاق است، بیان کرد: مصلاها و تریبون‌ها و اجتماع بزرگ نمازگزاران به عنوان کانون و سنگر محوری تولید قدرت نرم و جبهه‌ای قوی و اثرگذار در سطوح مختلف است.

رمضانی‌پور با اشاره به مقاومت نیروهای حزب‌الله گفت: مقاومت در منطقه ثمره خوبی داشته و در عراق موجب بیرون‌راندن داعش و آزادی موصل پایتخت خودخوانده خلیفه ابوبکر البغدادی شد و در سوریه هم موجب آزادی حلب شده است.

وی مقاومت در لبنان، فلسطین را اثرگذار و موفقیت‌آمیز دانست و افزود: در یمن نیز نیروهای مردمی انصارالله دستاوردهای خوبی در مقاومت داشتند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه خشم‌ آمریکا‌یی‌ها با مشاهده این دستاوردها از مقاومت بیشتر می‌شود، تصریح کرد: دستگاه دیپلماسی ما روزی که وعده می‌داد با برجام تمام تحریم‌ها برداشته می‌شود، الان به مردم بگویند برداشته شده یا اضافه شده است.

وی اذعان کرد: اکنون مادر تحریم‌ها به کشورمان آمده و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها در طول تاریخ بشریت امروز متوجه جمهوری اسلامی است، اما ملت ایران صبور و معتقد هستند و این تحریم‌ها کارکردی ندارد.

رمضانی‌پور به خوشحالی برخی برای ارتباط با آمریکا اشاره کرد و گفت: این عده باید به دامان ملت برگردند و تدبیری هوشمندانه کنند نه اینکه فرار کرده و مخفی شوند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: نگران قراردادهای توتال نباشید و زیاد غصه نخورید که قرارداشان را لغو کنند، از قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) بخواهید تمام کارهای اقتصادی را رایگان برای شما انجام دهند و بدون منت خدمت می‌کنند.

وی اذعان کرد: سپاه دلسوز و سرمایه این کشور است و در برابر برنامه‌هایی که جنبه کلاهبرداری برای کشور دارد، عقب‌نشینی نمی‌کند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: دولت پیامدهای مثبت دیدار با فرماندهان سپاه را در نظر بگیرد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سپاه، کشور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :