آغاز بیست و سومین جشنواره ملی «شعر رضوی» به میزبانی رفسنجان

  • شناسه خبر: 34310
آغاز بیست و سومین جشنواره ملی «شعر رضوی» به میزبانی رفسنجان

بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی به میزبانی رفسنجان در فرهنگسرای شهر سرچشمه آغاز شد.

بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی به میزبانی رفسنجان در فرهنگسرای شهر سرچشمه آغاز شد.

به گزارش”روراستیسیدعلی میرافضلی مدیر روابط عمومی مس منطقه کرمان صبح امروز در آیین افتتاح بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی با معرفی شهر سرچشمه برای میهمانان جشنواره اظهار داشت: شهر سرچشمه مجموعه‌ای متعلق به شرکت ملی صنایع مس ایران با آب و هوایی متفاوت است و این شهر ۴۰ سال پیش بنیانگذاری شده است.

وی با بیان اینکه سرچشمه با ۲۵۳۷ واحد مسکونی و معماری خاص در پنج کیلومتری کارخانه مس قرار دارد، تصریح کرد: وظیفه کارخانه مس که از معادن بزرگ روباز جهان و بزرگترین معدن کشور است استخراج و تولید مس است که سالانه ۲۱۰ هزار تن مس خالص کاتدی تولید می‌کند و ۸۵ درصد مس ایران در شهر سرچشمه است.

میرافضلی با بیان اینکه این میزان تولید مس کمک بزرگی به اقتصاد کشور دارد و واحد نمونه صادراتی کشور است،
بیان کرد: مجموعه مس همواره حامی فرهنگ و هنر استان بوده و افتخار دارد که میزبانی بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی را دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های امروز جشنواره، بخش شعرخوانی را یادآور شد و برگزاری کارگاه ادبی با حضور اساتید را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: بازدید میهمانان از کارخانه مس و خانه حاج آقاعلی بزرگترین خانه خشتی ایران از برنامه‌های فردا ی جشنواره است که عصر آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره را در دانشگاه ولی عصر( عج) رفسنجان برگزار می‌کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شعر، رضوی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :