۲۴ استان کشور میهمان جشنواره شعر رضوی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 34321
۲۴ استان کشور میهمان  جشنواره شعر رضوی در رفسنجان

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از ۲۴ استان کشور در بیست و سومین جشنواره شعر رضوی به میزبانی سرچشمه رفسنجان شرکت کردند.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از ۲۴ استان کشور در بیست و سومین جشنواره شعر رضوی به میزبانی سرچشمه رفسنجان شرکت کردند.

به گزارش ” روراستی” وحید محمدی صبح امروز در آیین افتتاح بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری هر جلسه‌ای که در آن ذکر اهل بیت ( ع )باشد، عبادت است، اظهار داشت: به یمن میلاد با برکت امام رضا ( ع )، فضای فرهنگی هنری کشور در این ایام متاثر از این میلاد است و فعالیت‌های متنوعی در کشور برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان مبتکر جشنواره امام رضا ( ع) است و افتخار دارد که میزبان بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی است، عنوان کرد: آثار از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که توسط کمیته علمی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده بنیاد علمی امام رضا ( ع) در استان کرمان با قدردانی از شاعرانی که آثار خود را در این جشنواره ارائه کردند و از برگزارکنندگان جشنواره و مسؤولان شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: این جشنواره در سه بخش آزاد، اهل بیت (ع) و رضوی برگزار شده و ۲ هزار و ۷۰۰  اثر به دبیرخانه ارسال شده است

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شعر، رضوی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :