برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی «شعر رضوی» در رفسنجان

  • شناسه خبر: 34403
برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی «شعر رضوی» در رفسنجان

بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی در رفسنجان به‌کار خود پایان داد.

 بیست و سومین جشنواره ملی شعر رضوی در رفسنجان به‌کار خود پایان داد.

به گزارش” روراستی” آیین اختتامیه بیست سومین جشنواره ملی شعر رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، مدیر مس منطقه کرمان، فرماندار، نماینده مردم رفسنجان در مجلس و جمعی از مسؤولان استان و شهرستان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر( عج) رفسنجان برگزار شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این آیین با تبریک میلاد امام رضا ( ع ) اظهار داشت: افتخار می‌کنیم میزبان این جشنواره هستیم و فرصتی است که مردم این شهرستان با میزبانی خود از فضای معنوی این جشنواره بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: از عنایت ویژه امام رضا (ع) باید قدردانی کرد که عنایت اوست که این توفیق را به ما داده و از کسانی که پذیرفتند رفسنجان میزبان این جشنواره باشد، قدردانی می‌کنیم.

فرماندار رفسنجان با اشاره اینکه حضور و مشارکت شرکت کنندگان موجب رونق این جشنواره شده است، افزود: در فضای غبارآلود و برخی بداخلاقی‌ها در جامعه به محافل و برنامه‌های فرهنگی که ابزاری ثمربخش و ضروری و کمی سخت است نیاز داریم.

ملانوری خاطرنشان کرد: امروز بیشترین نیاز را به برنامه‌های فرهنگی و هنری داریم و کار متولیان این امر سخت است لذا به بخش فرهنگ و هنر باید بیشتر توجه شود و انسان‌های متخصص به این امر بپردازند.

وی ابراز داشت: در حوزه مسائل فرهنگی باید همه متخصصان فکر و ایده‌های خود را برای کاهش آسیب‌ها جمع کنند تا با برنامه‌های مفید فرهنگی و هنری در کاهش آن موفق باشیم.

ملانوری در ادامه با بیان اینکه رفسنجان شهرستانی فرهنگی است، گفت: این شهرستان با تولید پسته دومین تولیدکننده کالای صادراتی کشور است و نزدیک به یک‌هزار شهید تقدیم اسلام کرده است.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شعر، رضوی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :