حوزه فرهنگ و اجتماع پیش نیاز مسائل اقتصادی است

  • شناسه خبر: 34455
حوزه فرهنگ و اجتماع پیش نیاز مسائل اقتصادی است

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: پرداختن به حوزه فرهنگی و اجتماعی، پیش نیاز رفع مشکلات و مسائل اقتصادی است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمان گفت: پرداختن به حوزه فرهنگی و اجتماعی، پیش نیاز رفع مشکلات و مسائل اقتصادی است.

به گزارش” روراستی ”  عباس بلندی پیش از ظهر امروز در شورای ساماندهی سالمندان و ستاد ساماندهی متکدیان شهر رفسنجان اظهار داشت: مسائل اجتماعی قابل پیش‌بینی هستند و آینده‌پژوهی در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: مطالبات مردم بیشتر به بخش‌های عمرانی ‌و ساخت و ساز سوق پیدا کرده و از مطالبات اجتماعی دور شده‌اند، اما مسائل اجتماعی باید توسط دولت تسهیل و به کمک مردم اجرا شوند.

بلندی با بیان اینکه در حوزه متکدیان در رفسنجان اتفاق ویژه‌ای انجام شده است، افزود: کودکان خیابانی و متکدیان مسئله سختی نیست و فقط باید مطالبه‌گر باشیم و با تسهیل‌گری دولت و کمک بخش خصوصی ورود کنیم.

وی عنوان کرد: پیش از این در استان کرمان ۱۰ اورژانس اجتماعی داشتیم که یکی در شهرستان رفسنجان فعالیت داشت و سال جاری هفت اورژانس اجتماعی به این تعداد اضافه شده است.

معاون اداره کل بهزیستی استان کرمان خاطرنشان کرد: رسیدگی به مسائل اجتماعی عزم بزرگی می‌خواهد و ادارات باید از حرکت روزمرگی خارج شوند‌.

وی با اشاره به اینکه در بهزیستی آمادگی هرگونه همکاری برای این حرکت جهادی در رفسنجان را داریم، متذکر شد: کرمان سومین استان کشور است که بیشترین تعداد بچه‌ها را در مراکز شبانه‌روزی دارد.

بلندی ابراز داشت: معتقدم اول باید بر روی زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه کار کنیم و بعد به مسائل اقتصادی بپردازیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسائل، فرهنگ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :