گرایش به فرهنگ غرب موجب متلاشی‌شدن خانواده‌ها می‌شود

  • شناسه خبر: 34600
گرایش به فرهنگ غرب موجب متلاشی‌شدن خانواده‌ها می‌شود

مدیرگروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: فرهنگ غنی و بومی اسلامی در تربیت فرزندان مؤثر است و فرهنگ غرب هیچ ارتباطی با ما ندارد و گرایش به این فرهنگ موجب متلاشی‌شدن خانواده می‌شود.

مدیرگروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: فرهنگ غنی و بومی اسلامی در تربیت فرزندان مؤثر است و فرهنگ غرب هیچ ارتباطی با ما ندارد و گرایش به این فرهنگ موجب متلاشی‌شدن خانواده می شود.

به گزارش “روراستی”  پروین نخعی امروز در همایش ترویج تغذیه با شیر مادر و ترویج زایمان طبیعی در محل سالن ذکریای این شهر در مقایسه زایمان طبیعی و سزارین اظهار داشت: زایمان طبیعی بر سزارین ارجحیت دارد و کسانی که زایمان طبیعی را زیر سؤال می‌برند به کسانی که در ترویج آن تلاش کردند، خیانت می‌کنند.

مدیرگروه سلامت خانواده معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان بیان داشت: در زایمان طبیعی فرزند سالم‌تری دنیا می‌آید اما مادران چه با زایمان طبیعی و چه سزارین فرزند خود را از شیر مادر محروم نکنند چون شیر مادر ، مهر مادر و زایمان طبیعی سه مهر خداوند است که جایگزین ندارد.

وی با بیان اینکه در دوران بارداری مادر هرگونه رفتاری داشته باشد و هر صدایی بشنود و  هر نوع تغذیه‌ای داشته باشد در تربیت فرزندش اثرگذار است، افزود: تمام این موارد روی شخصیت، سرنوشت و درک و شعور فرزند تأثیر دارد.

این پزشک خانواده، فرهنگ غنی و بومی اسلامی را در تربیت فرزندان مؤثر دانست و بیان کرد: فرهنگ غرب هیچ ارتباطی با ما ندارد چراکه چسبیدن به این فرهنگ موجب متلاشی‌شدن خانواده می‌شود.

وی ادامه داد: برای برخی فیلم‌هایی که از شبکه‌های ماهواره نمایش داده می‌شود ساعت‌ها فکر و زمان برده شده و تنها هدفشان فروپاشی خانواده‌های مسلمان ایرانی است که این امر موجب شده آمار طلاق در کشور افزایش یابد.

نخعی بر استفاده صحیح فرزندان از اینترنت تأکید کرد و متذکر شد: نباید فرزندان خود را در یک اتاق دربسته با امکانات تنها گذاشت بلکه مرتب باید کنترل شوند تا با استفاده ناصحیح از فضای مجازی به بیراهه کشیده نشوند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :