برگزاری یادواره شهدای کارمند رفسنجان

  • شناسه خبر: 34632
برگزاری یادواره شهدای کارمند رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: برای نخستین‌بار در رفسنجان یادواره شهدای کارمند برگزار می‌شود.

فرماندار رفسنجان گفت: برای نخستین‌بار در رفسنجان یادواره شهدای کارمند برگزار می‌شود.

به گزارش ” روراستی” حمید ملانوری امروز در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای کارمند این شهرستان با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز ورود شهدای غواص اظهار داشت: تکریم شهدا و تجلیل از خانواده شهدا امری واجب است و با برگزاری یادواره‌ها و تبیین سیره شهدا نسل جدید را با روحیه ایثارگری بار می‌آوریم.

وی بیان داشت: مردم نیز انتظار دارند گرامیداشت شهدا در خور شأن آنها انجام شود، از طرفی باید بهره لازم از والدین شهدا ببریم و از خاطراتی که از شهیدشان تعریف می‌کنند در زندگی خود استفاده کنیم و به نسل نو منتقل کنیم.

فرماندار رفسنجان در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارمند این شهرستان، دوم شهریور ماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را زمان برگزاری این یادواره عنوان کرد و افزود: این دو شهید الگوی خدمت و مدیریت هستند و باید سیره اخلاقی‌شان بیان شود و ترویج یابد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان رفسنجان بیش از ۵۰ شهید کارمند داریم که از ارگان‌های مختلف در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جان خود را تقدیم کردند و گرامیداشت آنها از وظایف و رسالت‌های ماست و امیدواریم بتوانیم دین خود را در برابر خون شهدا ادا کنیم.

ملانوری متذکر شد: بانک اطلاعاتی شهدا با همکاری روابط‌عمومی مس منطقه کرمان و دانشگاه ولی‌عصر (عج) ویژه شهدا و ایثارگران رفسنجان تهیه و تدوین می‌شود.

سیدعلی میرافضلی مدیر روابط‌عمومی مس منطقه کرمان نیز در این جلسه برگزاری یادواره شهدای کارمند را کاری شایسته دانست و بیان داشت: با تمام قوا برای برگزاری این مراسم همکاری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اداراتی که شهید کارمند دارند نسبت به هماهنگی حضور خانواده شهدا برنامه‌ریزی کنند و ما نیز همکاری می‌کنیم تا مراسم آبرومندی برای شهدایمان برگزار کنیم.

میرافضلی عنوان کرد: مجموعه مس ۲۴ شهید تقدیم اسلام کرده که ۱۰ نفر آنها کارمند و مابقی جزء شهدای کارگر مس هستند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، یادواره، کارمند
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :