حفظ نظام اسلامی از اصول است

  • شناسه خبر: 34662
حفظ نظام اسلامی از اصول است

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان گفت: برای نظام جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخت شده و نباید به راحتی از کنار مسأله‌ای که به نظام خدشه وارد می‌کند به راحتی عبور کرد.

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان گفت: برای نظام جمهوری اسلامی هزینه‌های زیادی پرداخت شده و نباید به راحتی از کنار مسأله‌ای که به نظام خدشه وارد می‌کند به راحتی عبور کرد.

به گزارش ” روراستی” سرهنگ علی سلطانی امروز در نشست خبری و آیین تجلیل از خبرنگاران راست‌گفتاری و صداقت را از اصول کار خبرنگاری دانست و اظهار داشت: داشتن تعهد نسبت به کار و پرداختن به مسائل فرهنگی اساس کار خبرنگاران است.

وی سه مأموریت سخت، نیمه‌سخت و فرهنگی را از مأموریت‌های سپاه برشمرد و تصریح کرد: در دفاع مقدس سپاه و بسیج خود را نشان داد و امروز در مأموریت‌های نیمه‌سخت در مرزهای شرقی و شمال‌غربی کشور با اشرار، قاچاقچیان و گروه‌های تروریستی که می‌خواهند وارد خاک جمهوری‌اسلامی شوند، درگیر است.

فرمانده سپاه رفسنجان با تأکید بر اینکه اصل کار بسیج مستضعفان مأموریت در جنگ نرم است، ابراز داشت: بسیج و سپاه به عنوان عضوی از شورای تأمین شهرستان در مسائل امنیتی دخالت می‌کند و صحنه‌هایی چون انتخابات، راهپیمایی‌ها و … را در کنار سایر دستگاه‌های عضو شورای تأمین پوشش می‌دهد.

وی ادامه داد: در رزمایش‌ها سه گردان بیت‌المقدس، عاشورا و الزهرا(س) هر سال آمادگی خود را برای مقابله با مسائل امنیتی شهرستان محک می‌زنند.

سلطانی خاطرنشان کرد: محرومیت‌زدایی بخشی از کار بسیج است که نسبت به آن ورود کرده و افراد بی‌بضاعت و نیازمند را شناسایی و به نهادهای حمایتی ازجمله کمیته امداد، بهزیستی، خیریه‌ها و … معرفی می‌کند.

وی تشکیل حلقه‌های صالحین را در راستای مسائل تربیتی، اعتقادی و فرهنگی دانست و گفت: این حلقه‌ها در سراسر شهرستان فعال هستند.

فرمانده سپاه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی، تولید و اشتغال شهرستان عنوان کرد: سال ۹۵ از سوی بسیج سازندگی یک ‌میلیارد و ۷۰۰ میلیون ‌تومان اعتبار با مبالغ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ میلیون ‌تومان برای بیش از ۱۰۰ طرح زودبازده توزیع شد.

وی اضافه کرد: برای سال جاری تاکنون تخصیصی نداشتیم و در بحث صنایع تبدیل توانستیم ۵۰ میلیون ‌تومان وام اعطا کنیم.

سلطانی با بیان اینکه خبرنگار باید زمان‌شناس باشد و به‌ دور از تخریب حقایق را بیان کند، اظهار داشت: برای نظام جمهوری اسلامی هزنیه‌های زیادی پرداخت شده و اگر مسأله‌ای به نظام خدشه وارد می‌کند نباید به راحتی از کنار آن عبور کرد.

فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: وحدت مردم، خون شهدا و ولایت‌فقیه سه اصل مهم است که خبرنگار باید روی آن مانور دهد.

وی متذکر شد: ولی‌فقیه حرف اول و آخر را در نظام جمهوری اسلامی می‌زنند و اگر همه از هر حزب و جناحی فرمایشات ایشان را فصل‌الخطاب خود قرار دهیم، همیشه موفق خواهیم بود.

سلطانی به برگزاری رزمایشی در نیمه دوم امسال با حضور دو گردان بیت‌المقدس اشاره کرد و یادآور شد: رفسنجان با تعاملی که نیروی انتظامی و نیروهای بسیج با هم دارند از امن‌ترین شهرستان‌های استان کرمان است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ص۳۰

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حفظ، نظام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :