۵۰۰۰میلیارد تومان پروژه آماده سرمایه گذاری در مس داریم

  • شناسه خبر: 34738
۵۰۰۰میلیارد تومان پروژه آماده سرمایه گذاری در مس داریم

مدیرمس منطقه کرمان گفت: در مس منطقه کرمان ۵۰۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده سرمایه گذاری داریم که شامل دره زار، تغلیظ دره زار، تغلیظ چاه فیروزه و تغلیظ دره آلو می باشد.

مدیرمس منطقه کرمان گفت: در مس منطقه کرمان ۵۰۰۰ میلیارد تومان پروژه آماده سرمایه گذاری داریم که شامل دره زار، تغلیظ دره زار، تغلیظ چاه فیروزه و تغلیظ دره آلو می باشد.

به گزارش ” روراستی“؛ محمد حسنی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستانهای رفسنجان، انار و شهربابک در محل فرهنگ سرای مس شهر سرچشمه اظهار داشت: خبرنگاری حرفه مقدسی است و خداوند به قلم و هرچه نوشته میشود قسم خورده است.
وی بیان داشت: هدف خبرنگاران نوشتن صرف نباشد بلکه اطلاع رسانی به منظور اصلاح کژیها و کاستیهای جامعه باشد و از مجاهدتها، رشادتها و اقدامات انجام شده با انعکاس درست مطالب خبررسانی کنند.
مدیر مس منطقه کرمان تصریح کرد: خبرنگار از قدرت قلم خود در راه صحیح و جهت اصلاح جامعه استفاده کند و البته خبرنگار منصفانه به دور از حب و بغضهای سیاسی و فردی خوبی ها را بیان و بدیها را نقد کند.
وی تاکید کرد: اشتباه یک خبرنگار میتواند جامعه را به انحراف بکشد و در جامعه التهاب ایجاد کند.
مدیر مس منطقه کرمان در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه با اشاره به عملکرد مس منطقه کرمان عنوان کرد: در مجموعه مس منطقه کرمان ۱۵ هزار و ۷۰۰ نفر نیروی انسانی مشغول کار هستند که ۵۵ درصد به طور مستقیم نیروی شرکت مس و مابقی نیروی پیمانی هستند.
حسنی ادامه داد: سال ۹۵ میزان ۱۰۵ میلیون تن عملیات خاکی در معادن سرچشمه و میدوک انجام دادیم که از این میزان ۲۱۰ هزارتن مس محتوا و ۱۰۴ میلیون و ۸۰۰ هزارتن باطله بدست آمده است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین ۷۸۰ تن کنسانتره با عیار ۲۵درصد تولید کردیم.
وی اضافه کرد:۱۹۳ هزار تن مس کاتد نیز جز تولیدات در سال ۹۵ بوده است.
وی ابراز کرد: هزینه های تولید در مس منطقه کرمان که ۷۵ درصد تولید و گردش مالی در کشور دارد بیش از سه هزار میلیارد تومان بوده است.
حسنی فروش کل شرکت ملی صنایع مس ایران را بیش از ۷ هزارمیلیارد تومان عنوان کرد و افزود: حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان سود ناخالص شرکت بوده که با کسر مالیات و…بین سهامداران تقسیم شده و بخشی برای سرمایه گذاری آتیه در بخش توسعه ها هزینه می شود.
مدیرمس منطقه کرمان به پروژه های آماده بهره برداری که بخشی از آنها در حال کار هستند و هنوز به طور رسمی افتتاح نشدند اشاره کرد و میزان آن را سه هزار میلیاردتومان عنوان کرد.
وی اضافه کرد: پنج هزار میلیاردتومان پروژه آماده سرمایه گذاری داریم که دره زار، تغلیظ دره زار، تغلیظ چاه فیروزه و تغلیظ دره الو هستند.
وی با بیان اینکه یک هزار میلیاردتومان پروژه در منطقه در حال انجام است، توضیح داد: مهمترین آن کارخانه اسید سرچشمه و اسید خاتون آباد است که تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری میرسند و با این افتتاح مس صنعتی سبز خواهد شد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،سرمایه گذاری ،مس،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :