توسعه کشور در گرو داشتن جامعه رسانه‌ای قوی است

  • شناسه خبر: 34802
توسعه کشور در گرو داشتن جامعه رسانه‌ای قوی است

فرماندار رفسنجان گفت: در کنار تمام منابعی که ما داریم اگر جامعه رسانه‌ای قوی داشته باشد و همه آن را درک کنند، می‌توانیم به توسعه موفق برسیم.

فرماندار رفسنجان گفت: در کنار تمام منابعی که ما داریم اگر جامعه رسانه‌ای قوی داشته باشد و همه آن را درک کنند، می‌توانیم به توسعه موفق برسیم.

 به گزارش”روراستی” ملانوری روز دوشنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران در فرهنگسرای مس شهر سرچشمه با بیان اینکه خبرنگاری یک جریان و مسیر است که جریان‌سازی می‌کند، اظهار داشت: از روزی که خداوند انسان را خلق کرده جریان خبر و خبرنگاری آغاز شده است و عمر خبرنگاران به درازای عمر انسان است.

فرماندار رفسنجان با اشاره به اینکه هرکس در هر دوره‌ای که بخواهد هر مطلبی را بیان کند به مطالبی که خبرنگاران و عکاسان ثبت و ضبط کردند استناد می‌کند، افزود: خبرنگار متعهد به کار رسانه‌ای است و جایگاه رفیع و بلندی دارد و می‌توان، گفت جایگاه خبرنگار به بزرگی و عظمت جایگاه انبیای الهی باشد.

وی با بیان اینکه در تمام مباحث اعم از سیاست، ادبیات، عرفان، توحید و… اخبار آن در قرآن کریم آمده و امام علی (ع) که بزرگترین کاتب و مفسر قرآن بودند خبرها را برای ما نوشتند، تاکید کرد: یک خبرنگار باید بداند که بهترین نوع خدمتی که به بشر می‌تواند انجام دهد این است که بهترین خبرها را به نسل‌ها منتقل کنند.

ملانوری با بیان اینکه خبرنگار می‌تواند موجب اتحاد و بر عکس اختلاف شود، بیان کرد: مطالب خبرنگار که منتشر می‌شود ذهن انسان‌ها درگیر می‌شود و اثر خبر  در جامعه می‌ماند و جامعه رسانه‌ای خوب می‌تواند حرکت‌های خوبی در جامعه ایجاد کند.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: در کنار تمام منابعی که ما داریم اگر جامعه رسانه‌ای قوی داشته باشد و همه آن را درک کنند، می‌توانیم به توسعه موفق برسیم، وگرنه فعالیت‌ها نمی‌تواند نتیجه مطلوب خود را ببیند.

وی یادآور شد: خبرنگار میان دو طیف خدمت‌گیرنده و خادم است و مشکلات جامعه را منعکس می‌کند و اگر هماهنگی بین این دو طیف به‌وجود آید  می‌توانیم انتظار جامعه‌ای همپا به سمت پیشرفت داشته باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خبر، جامعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :