ضرورت ثبات مدیریت در رفسنجان

  • شناسه خبر: 35115
ضرورت ثبات مدیریت در رفسنجان

امام جمعه رفسنجان بر ضرورت ثبات مدیریت در رفسنجان تأکید کرد و حفظ مدیریت را موجب کارآمدی بهتر دانست.

امام جمعه رفسنجان بر ضرورت ثبات مدیریت در رفسنجان تأکید کرد و حفظ مدیریت را موجب کارآمدی بهتر دانست.

به گزارش ” روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در آیین تجلیل از آزادگان اظهار داشت: ۲۶ مرداد سال ۶۹ نخستین گروه از آزادگان، انتظارها را به ‌پایان رساندند و به‌ میهن اسلامی بازگشتند، استقامت آزادگان ما در زندان‌ها و سیاه‌چاله‌های عراق در تصور ما نمی‌گنجد.

وی ادامه داد: رژیم بعث عراق، بیشترین نیرو را برای حفاظت و نگهداری رزمندگان ما درون زندان‌ها به کار می‌گرفتند و وحشتی که از رزمندگان ما داشتند بیشتر از وحشت در عملیات‌ها در طول دفاع مقدس بود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه مزدوران عراقی از صبر و استقامت آزادگان جمهوری اسلامی از پای درآمدند، افزود: تنها شیعه است که اینگونه پایبندی و استقامت دارد.

رمضانی‌پور خاطرنشان کرد: آزادگان ما نمونه‌ای از امت اسلامی در زندان‌های بعث بودند و از کمترین امکانات بیشترین بهره را بردند که باید یاد تمام آزادگان از جمله حجت‌الاسلام ابوترابی سید آزادگان ایران را گرامی بداریم.

وی عنوان کرد: در شهرستان رفسنجان حدود ۲۰۰ نفر از آزادگان حضور دارند که مایه افتخار و سرافرازی ما هستند.

رمضانی‌پور در ادامه یاد شهدای دولت را گرامی داشت و تصریح کرد: دولتمردان باید اولویت‌هایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند به کار بندند.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: امیدواریم دولتمردان در زمان کوتاهی، اثر کارکرد جهادی خود را نمایان کنند و رضایتمندی رو به رشدی از مردم همراه و فداکار میهن اسلامی را ببینیم.

وی ابراز کرد: مسؤولان باید تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند، چرا که همیشه در صحنه هستند و سنگ تمام می‌گذارند.

رمضانی‌پور به آغاز به کار شوراها اشاره داشت و بیان کرد: انتظار عملکرد خوبی از شوراها داریم و باید مبلمان شهری و شهرسازی زیبایی داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: امروز به‌ عنوان یک طلبه درخواست ثبات مدیریت در شهرستان داریم، چون با حفظ مدیریت کارآمدی بهتری را شاهد هستیم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، ثبات، مدیریت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :