۱۲ طرح در بخش فرودس بهره برداری شد

  • شناسه خبر: 35321
۱۲ طرح در بخش فرودس بهره برداری شد

به مناسبت هفته دولت ۱۲ طرح کشاورزی و عمرانی در بخش فردوس رفسنجان به بهره برداری رسید.

به مناسبت هفته دولت ۱۲ طرح کشاورزی و عمرانی در بخش فردوس رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش “روراستی” در پنجمین روز از  هفته دولت تعداد ۱۲ طرح کشاورزی و عمرانی در بخش فردوس رفسنجان به بهره‌برداری رسید که نخستین این طرح‌ها، افتتاح آسفالت جاده حسن‌آباد به طول ۱۱ هزار متر مربع و اعتبار ۲۷۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری بود.

بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و میدان هاشمی‌رفسنجانی اسماعیل‌آباد به مساحت ۲۶ هزار متر مربع و جدول‌گذاری ۹۵۰ متر مربع در مجموع با اعتبار ۵۱۰ میلیون تومان بهره‌برداری شدند.

در ادامه آسفالت روستای مهدی‌آباد به طول ۸ هزار متر مربع  و ۲ هزار متر مربع جدول‌گذاری با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان افتتاح شد و زیرسازی و آسفالت روستای فتح‌آباد به طول ۱۵ هزار متر مربع با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری به بهره‌برداری رسید.

یک پروژه آبیاری تحت فشار به میزان ۲۰۰ هکتار با اعتبار یک‌میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان، سالن ورزشی شهر صفاییه با اعتبار ۹۵۰ میلیون تومان به مساحت یک‌هزار و ۱۰۰ متر مربع با همکاری اداره ورزش و جوانان رفسنجان و روشنایی معابر ورودی روستاهای محمدآباد هراتی و همت‌آباد با اعتبار ۴۰ میلیون تومان دیگر پروژه‌های بهره‌برداری شده امروز بودند.

یک باب مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی با کمک خیر در شهر صفاییه افتتاح شد و خانه هلال‌احمر بخش فردوس در شهر صفاییه مرکز این بخش با اعتبار ۵۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید و یک داروخانه با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان و افتتاح نخستین مجموعه ورزشی فوتبال ساحلی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان دیگر طرح‌های افتتاحی امروز بخش فردوس در هفته دولت بود.

 

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، طرح، افتتاح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :