آمارهای دولت برای مردم فایده‌ای ندارد/ اکنون زمان عمل است نه حرف

  • شناسه خبر: 35387
آمارهای دولت برای مردم فایده‌ای ندارد/ اکنون زمان عمل است نه حرف

امام جمعه رفسنجان گفت: آمارهای دولت برای مردم فایده‌ای ندارد و با این قیمت‌ها مردم نمی‌توانند، معیشت خود را تأمین کنند. به گزارش “روراستی”  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور گرامی مشاور عالی استاندار کرمان برگزار شد با تسلیت شهادت امام باقر (ع) اظهار داشت: […]

امام جمعه رفسنجان گفت: آمارهای دولت برای مردم فایده‌ای ندارد و با این قیمت‌ها مردم نمی‌توانند، معیشت خود را تأمین کنند.

به گزارش “روراستی”  حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور گرامی مشاور عالی استاندار کرمان برگزار شد با تسلیت شهادت امام باقر (ع) اظهار داشت: آن حضرت فرمودند «کمال انسان در سه چیز است: آگاهی پیداکردن نسبت به دین، صبر بر ناملایمات و اندازه‌گیری زندگی».

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد مقاومتی را به‌گونه‌ای انسان در زندگی خود پیاده کند، هیچ مشکلی نمی‌تواند، اقتصاد خانواده را تحت تأثیر قرار دهد، بیان داشت: تمام ما کارگزاران نظام هستیم، بنابراین باید به یاد داشته باشیم که این مسؤولیت‌ها امانت است، باید تحمل انتقاد داشته باشیم و رهبر معظم انقلاب مرتب بر این مهم تأکید دارند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: از سوی مردم ما نسبت به نظام هیچ کم و کاستی وجود ندارد و دولت دوازدهم باید به مردم خدمت کند، اکنون نوبت عمل است، نه حرف و مردم باید روز به روز خدمات دولت را ببینند، زیرا مقام معظم رهبری فرمودند «آمارها را در جامعه نمی‌بینیم».

رمضانی‌پور با بیان اینکه این آمارها برای مردم فایده‌ای ندارد و با این قیمت‌ها مردم نمی‌توانند، معیشت خود را تأمین کنند، تصریح کرد: کم‌کاری‌ها در جامعه متوجه همه است و بدبینی شامل حال تمام مسؤولان از جمله ما طلبه‌ها هم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نباید فکر کرد، انقلاب تمام شده است، زیرا این حرف بنی‌امیه و بنی عباس‌ها است، بنابراین انقلاب همچنان پرشتاب باید ادامه داشته باشد و روحیه انقلابی و جهادی حفظ شود، اگر قصد داشته باشید، سرگرم کارهای گذشته شوید به جایی نمی‌رسیم و باید تغییر نگرشی در چهار سال پیش روی از سوی مدیران داشته باشیم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امار، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :