5 طرح در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح گردید

  • شناسه خبر: 3543
5 طرح در دانشگاه پیام نور رفسنجان افتتاح گردید

با حضور مسئولین شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر 5 طرح عمرانی ،  فرهنگی و خدماتی به ارزش 15 میلیارد ریال در دانشگاه پیام نور رفسنجان به بهره برداری رسید. به گزارش روراستی، رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت :  فاز اول مسجد نور با مساحت 400 متر مربع با اعتبار یک و نیم میلیارد […]

با حضور مسئولین شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر 5 طرح عمرانی ،  فرهنگی و خدماتی به ارزش 15 میلیارد ریال در دانشگاه پیام نور رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش روراستی، رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت :  فاز اول مسجد نور با مساحت 400 متر مربع با اعتبار یک و نیم میلیارد ریال با مشارکت خیرین ساخته است و این فضای معنوی و فرهنگی مورد نیاز دانشجویان بود.

اصغر امیری افزود : برای احداث ساختمان اداری نیز با هزار متر مربع مساحت،  8 میلیارد ریال اعتبار به کار رفته که 50 دصد از این میزان دولتی و 50 درصد کمک خیرین بوده است.
امیری گفت : مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی سید جلال مرتضوی در این دانشگاه  به بهره برداری رسید که شامل تجهیزات آزمایشگاهی رشته های علوم پایه ، فنی و مهندسی و شیمی و فیزیک است .

وی زیربنای این آزمایشگاه را 500 متر مربع عنوان کرد و افزود : 4 میلیارد ریال با کمک خیرین برای احداث این آزمایشگاه هزینه شده است. وی در رونمایی از دستگاه مقطع گیری گفت : این دستگاه برای شناسایی سنگهای قیمتی معدنی از جمله  مس و آهن کاربرد دارد به گونه ای که قطعه ای از سنگ مورد نظر را بر روی قالبهای این دستگاه گذاشته و پس از بررسی و مطالعه مشخص می شود که معدنی است یا خیر.
امیری خاطرنشان کرد : برای تهیه این دستگاه 400 میلیون ریال اعتبار تامین شده است. وی در حاشیه افتتاح نمایشگاه نمونه سنگهای معدنی گفت : در این نمایشگاه بیش از 200 نمونه قطعه از سنگهای معدنهای سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است.
اصغر امیری بیان کرد : این سنگها ، کانی های مختلف از جمله روی از معدن یزد ، مگنزیت از معدن استان فارس و سنگهای قیمتی و بی نظیر از معدن مس سرچشمه  و سایر معدنهای استانهای دیگر هستند که از آنجایی که رشته زمین شناسی در این دانشگاه تدریس می شود برای آشنایی دانشجویان این رشته مفید ست.

برچسب ها:
پیام نور رفسنجان روراستی طرح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :