بدون وحدت گروهها کارها پیش نمی رود

  • شناسه خبر: 36093
بدون وحدت گروهها کارها پیش نمی رود

 فرماندار رفسنجان گفت: بدون وحدت گروه ها کارها پیش نمی رود.

 فرماندار رفسنجان گفت: بدون وحدت گروه ها کارها پیش نمی رود.

به گزارش “روراستی“حمید ملانوری عصر امروز در آیین تقدیر و معارفه فرماندار جدید رفسنجان افزود: رفسنجان با توجه به ظرفیت‌های بزرگ خود نیازمند آرامش است تا از آنها برای خدمت به مردم استفاده شود.

وی با بیان اینکه با اختلاف، نفاق و دورویی هیچ کاری پیش نمی‌رود، ادامه داد: ظرفیت‌هایی که طی به واسطه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده است، با اختلاف از بین می‌روند.

ملانوری با اشاره به اینکه در این دوره تلاش کردیم با روحیه اعتدال‌گرایی و متکی به قانون کار کنیم، تصریح کرد: در این دوره جمع زیادی از سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شد و احزاب و گروه‌های سیاسی توسعه یافتند.

وی به ارتقای امنیت شهرستان رفسنجان اشاره کرد و فعالیت‌های اجتماعی از جمله طرح جمع‌آوری متکدیان و کودکان خیابانی را یادآور شد و بر تداوم این طرح تاکید کرد و گفت: اگر این طرح‌ها رها شود به جای اول برمی‌گردیم.

ملانوری بیان کرد: نخستین وقف امنیت کشور در رفسنجان صورت گرفت و احیای موقوفات در این دوره از جمله اقدامات مفید بوده است.

مدیرکل جدید سیاسی و انتخابات استانداری کرمان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در رفسنجان همگام با دولت عنوان کرد: ۳۰ هزار نفر در شهرستان رفسنجان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

ملانوری با یادآوری طرح‌های ستاد مثلث توسعه اقتصادی اظهار داشت: طرح احیاگران آبادی در شهرستان رفسنجان ابتکاری بوده و تا الان ۱۶۶ طرح آماده تا موجب آبادانی روستاها شود.

وی در ادامه اذعان کرد: با تلاش‌هایی که در شهرستان رفسنجان صورت گرفته به زودی جشن روستای بدون معبر خاکی برگزار می‌شود، همچنین ملانوری ثبت ملی پسته به نام رفسنجان و همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه را نیز یادآور شد.

ملانوری به طرح‌های بزرگ منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی اشاره کرد و گفت: همان طور که گفته بودیم، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به قطب سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل شده است.

فرماندار سابق رفسنجان به احیای زیرساخت‌های گردشگری از جمله احیای هتل پاریز و مرمت خانه حاج آقاعلی اشاره کرد و ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان را بزرگ عنوان کرد.

وی کمک به احیا و توسعه واحدهای صنعتی را یادآور شد و اخذ مجوز نخستین قرق اختصاصی در منطقه منصورآباد را دیگر اقدامات دوره فرمانداری خود در رفسنجان برشمرد.

ملانوری گفت: همه این فعالیت‌ها را مدیون همدلی همراهی می‌دانم، بدون وحدت کاری پیش نخواهد رفت.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بدون،وحدت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :