احداث مدرن ترین میدان تیر جنوب شرق در رفسنجان

  • شناسه خبر: 36315
احداث مدرن ترین میدان تیر جنوب شرق در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان مطرحفرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه این شهرستان در بحث وقف امنیت رتبه اول کشور را داراست، گفت: مدرن ترین میدان تیر جنوب شرق کشور در رفسنجان در حال احداث است.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه این شهرستان در بحث وقف امنیت رتبه اول کشور را داراست، گفت: مدرن ترین میدان تیر جنوب شرق کشور در رفسنجان در حال احداث است.

به گزارش “روراستی” نصرالله عباسی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با گرامیداشت ایام محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت از مهمترین مقوله‌ها برای انسان‌هاست و امسال شعار پلیس « پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» نامگذاری شده است.

وی بیان داشت: این شعار برای یک روز یک هفته و یک سال نیست، بلکه نقشه راهی برای ماموریت‌های همیشه نیروی انتظامی  است و پیام اصلی این شعار این است که امنیت پایدار در سایه تعامل و مشارکت مردم و همه نهادها و سازمان‌ها محقق می‌شود.

فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه تامین امنیت سنتی نیست و همه باید برای آن دست به کار شوند و اینکه امنیت در دنیا پلیس‌محور و دولت‌محور نیست، افزود: امنیت پایدار زمانی محقق می‌شود که مردم پا در عرصه بگذارند و نقش خود را به موقع ایفا کنند تا امنیت پایدار و نهادینه شده داشته باشیم.

عباسی تصریح کرد: پلیس در راستای توسعه جامعه‌محوری، رعایت حقوق شهروندی، قانونمداری و مشارکت‌پذیری و با استفاده از تمام ظرفیت‌های مشارکت مردمی به عنوان اصلی‌ترین مولفه در سایه اجتماعی امنیت را در جامعه جاری و آرامش و آسایش را به ارمغان می‌آورد.

فرمانده انتظامی رفسنجان اذعان کرد: امروز ما به قدرت جمهوری اسلامی ایران می‌بالیم و افتخار می‌کنیم، ایران اسلامی به فضل و کرم الهی از قدرت منطقه‌ای به قدرت جهانی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: در سطح منطقه و جهان بدون جلب نظر ایران هیچ مشکلی قابل برطرف‌شدن نیست و به همین دلیل استکبار با تمام ایادی خود از قدرت ایران به هراس افتاده است در مذاکرات انتخاباتی‌شان هر کاندیدا بارها اسم جمهوری اسلامی ایران را می‌برد.

عباسی با اشاره به اینکه ایران در تمام علوم جزو ۱۰ کشور برتر جهان بوده و در برابر استکبار قد علم کرده و با وجود تحریم‌ها ایستادگی کرده است، خاطرنشان کرد: ایران در میان حصاری از آتش و خون است که گرگ‌های هار و زخمی پشت مرزهایش زوزه می‌کشند، اما قدرت کوچکترین حرکتی علیه ما ندارند.

وی رهبر انقلاب اسلامی را راس هرم جمهوری اسلامی خواند که به واسطه ایشان و سرداران سپاه همچون حاج‌قاسم سلیمانی و رزمندگانی که در ایران پرورش یافتند موجب قدرتمندی ما شده است.

عباسی در ادامه با اشاره به امنیت در شهرستان رفسنجان عنوان کرد: سال گذشته ۲۵ درصد کاهش جرایم را داشتیم و باید با مشارکت همگانی در برابر معضلات اجتماعی هوشیار باشیم و مقابله کنیم.

فرمانده انتظامی رفسنجان با یادآوری معرفی رفسنجان به عنوان شهر بدون عرضه قلیان از سوی سازمان بهداشت جهانی و جمع‌آوری متکدیان، قاچاق، موتورسنگین‌ها و … بیان کرد: تمام این موارد تحت کنترل پلیس هستند و این طرح‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان برای مخدوش نشان‌دادن چهره عاشورا و محرم نقشه دارند، اظهار کرد: ایستگاه‌های عاشورایی و محرمی شور خوبی به پا می‌کنند و بدون ایجاد مزاحمت حسینی کار می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه نیروی انتظامی رفسنجان در یک سال و نیم گذشته در کشور و در استان در برخی موارد مقام اول را داشته است، اضافه کرد: برای نخستین بار در کشور خیران امنیت‌ساز با ۲۰ میلیارد تومان کمک‌های خود در بحث امنیت در رفسنجان این شهرستان را رتبه اول کشور کرده است.

وی گفت: مدرن‌ترین میدان تیر جنوب‌شرق کشور در رفسنجان در حال ساخت است، کلانتری ۱۱، آگاهی و …  توسط خیران در حال احداث است.

عباسی عنوان کرد: بیش از ۱۲ دستگاه خودور توسط خیران در این شهرستان خریداری شده و در اختیار پلیس قرار گرفته است.

وی با اذعان بر اینکه اگر این تعداد اتباع بیگانه در هرجای کشور بود قابل ساماندهی نبود، افزود: اگر حمایت مردم نباشد بسیاری موفقیت‌ها حاصل نمی‌شود.

فرمانده انتظامی رفسنجان با اشاره به سرقت‌ها افزود: بیکاری، اعتیاد و … موجب سرقت‌های خرد می‌شود، ۹۲۱ فقره سرقت در سال جاری داشتیم که نسبت به سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشتیم.

وی اظهار کرد: مجموع کشفیات مواد مخدر در رفسنجان ۶ ماهه اول سال جاری ۲۸۱ کیلو و ۱۸۶ گرم بوده که اکثرا از خرده‌فروشان کشف شده است.

عباسی ۱۶ هزار و ۸۵۷ پاکت سیگار قاچاق را از دیگر کشفیات پلیس رفسنجان عنوان کرد و ۱۱۱ درصد افزایش کشفیات در این زمینه را یادآور شد.

وی انهدام هشت باند سرقت بزرگ فرااستانی، دو باند قاچاق مواد مخدر و یک باند جعل اسناد را از دیگر کشفیات نیروی انتظامی در رفسنجان ذکر کرد و افزایش ۱۶ درصدی در زمینه دستگیرشدگان را یادآور شد.

فرمانده انتظامی رفسنجان متذکر شد: از مجموع دستگیرشدگان ۳ هزار و ۱۷۲ نفر اتباع بیگانه غیرمجاز بودند.

وی تأکید کرد: در برابر معضلات اجتماعی نباید بی‌تفاوت باشیم و امر به معروف و نهی از منکر را وجهه همت خود قرار دهیم.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، احداث، میدان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :