احساس امنیت در جامعه مهمترین هدف نیروی انتظامی است

  • شناسه خبر: 36356
احساس امنیت در جامعه مهمترین هدف نیروی انتظامی است

فرمانداه انتظامی رفسنجان گفت: احساس امنیت در جامعه مهمترین هدف نیروی انتظامی است.

فرمانداه انتظامی رفسنجان گفت: احساس امنیت در جامعه مهمترین هدف نیروی انتظامی است.

به گزارش “روراستی” نصرالله عباسی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در کلانتری ۱۳ خلیج‌ فارس نیروهای انتظامی را سخت‌کوشان عرصه مجاهدت و مردانگی خواند و اظهار داشت: نهایت رضا و رغبت نیروهای انتظامی برای ارائه خدمت به مردم در سرزمین مدافعان حرم است.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مهم‌ترین سازمان‌هایی است که در راستای حفظ نظم در جامعه در مقابل اخلا‌گران، تبهکاران و … جانفشانی می‌کند و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای معرفی دستاوردهای این نیرو است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه احساس امنیت در سطح جامعه از مهم‌ترین اهداف نیروی انتظامی است، افزود: با اقتدار، هوشمندی، مشارکت مردمی و تعامل با تمام دستگاه‌های اجرایی امنیت پایدار به وجود می‌آید.

عباسی تصریح کرد: سال گذشته در زمینه وقوع جرایم با کاهش روبه‌رو بودیم و امسال نیز در بهبود عبور و مرور و کاهش تلفات ناشی از تصادف‌ها، پاک‌سازی مظاهر فساد، ناهنجاری‌های اجتماعی، ارتقای امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و افزایش کشفیات موفق عمل کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه ارتقای امنیت اجتماعی با رویکرد برخورد جدی با خرده‌فروشان مواد مخدر، مشروبات الکلی و ساماندهی موتورسیکلت‌های سنگین بیش از پیش تلاش می‌کنیم، خاطرنشان کرد: تقویت و توسعه به‌کارگیری سیستم‌های مراقبتی در اماکن، افزایش دقت، سرعت و صحت عمل در ارائه خدمات و کشف جرم در دستور کار قرار دارد و رفسنجان در جذب خیران امنیت‌ساز رتبه اول کشور را داراست.

عباسی ابراز داشت: ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با ۲ هزار متر مربع زیربنا، سالن آمفی‌تئاتر با ۸۰۰ متر مربع زیربنا و کلانتری ۱۱ با ۷۵۰ متر مربع زیربنا که در همین هفته کلنگ آن زده می‌شود، مهان‌سرای مجهز نیروی انتظامی با چهار اتاق‌ خواب مجهز و مجهزترین میدان تیر جنوب‌ شرق کشور در ۳۰ هکتار زمین توسط خیران در رفسنجان در حال احداث هستند.

وی ادامه داد: اهدای ۱۲ خودرو توسط خیران از دیگر موقوفات امنیت در این شهرستان بوده که در استان و کشور الگو شده است در انجام مأموریت‌های ۱۱۰، سال گذشته رفسنجان رتبه اول استان را کسب کرد و تمام این موفقیت‌ها در سایه مشارکت مردم با نیروی انتظامی به دست آمده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،احساس، امنیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :