«مرگ بر ضد ولایت‌ فقیه» برای خدمتگزاران خائن است

  • شناسه خبر: 36358
«مرگ بر ضد ولایت‌ فقیه» برای خدمتگزاران خائن است

امام جمعه رفسنجان گفت: مصداق «مرگ بر ضد ولایت‌ فقیه» برای کسانی است که در لباس خدمت خیانت کرده و مردم را به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

امام جمعه رفسنجان گفت: مصداق «مرگ بر ضد ولایت‌ فقیه» برای کسانی است که در لباس خدمت خیانت کرده و مردم را به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

به گزارش “روراستی“حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته ناجا در محل کلانتری ۱۳ خلیج‌فارس اظهار داشت: نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت تمام توان و تلاش خود را به‌کار می‌برند و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و … شهدای زیادی از این نیرو تقدیم اسلام شده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر هر نیرویی نسبت به مسائل انقلاب، نظام و امنیت جامعه بی‌تفاوت نباشد، مشکلات رخت بر می‌بندد و بسیاری از مسائل رفع و بی‌تفاوتی موجب کمرنگ‌ شدن ارزش‌های دینی و رواج ظلم و فساد می‌شود در بحث امر به معروف و نهی از منکر تنها نیروهای بسیج و انتظامی مسؤول نیستند، بلکه تمام آحاد جامعه مسؤول هستند.

رمضانی‌پور عنوان کرد: اگر مردم، نیروهای بسیج و انتظامی در انجام این دو فریضه به وظیفه خود آن‌چنان که باید عمل می‌کردند، شاهد معضلات اجتماعی و پدیده‌های منکر در جامعه نبودیم، امروز جای منکر و معروف در جامعه عوض شده و این پیش‌بینی بود که پیامبر (ص) آن را فرمودند، موجب گرفتاری‌هایی در جامعه می‌شود.

امام جمعه رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روایتی از پیامبر (ص) ابراز داشت: «اگر کارگزاران شما از اشرار باشند در جامعه بدبینی ایجاد می‌شود»، مصداق «مرگ بر ضد ولایت‌ فقیه» برای کسانی است که در لباس خدمت خیانت کرده و مردم را به نظام و انقلاب بدبین می‌کنند.

وی با یادآوری بخشنامه بخشودگی جرایم و سود تسهیلات بانکی و عدم اعمال این قانون خاطرنشان کرد: این شعار شامل این‌ها هم می‌شود که در جامعه ربا را ترویج می‌دهند و به مردم ظلم می‌کنند، کشورهایی که مظهر کفر بوده و در باطن هم کافر هستند، چنین سودهای بانکی ندارند، اما در جامعه اسلامی ما قرض‌الحسنه به شکل ربا ترویج یافته و فشارهای زیادی بر مردم تحمیل می‌شود.

رمضانی‌پور با اشاره به اینکه همگی ما مدعی ولایتمداری هستیم و به این امر در ظاهر اعتقاد داریم، افزود: اما برخی در خفا کارهایی می‌کنند که موجب تفرقه‌افکنی در جامعه می‌شود و مهر باطل بر این ادعا می‌زنند، آبرو و اعتبار نظام جمهوری اسلامی ایران از برکت وجود امام راحل، مقام معظم رهبری و خون شهدا است، بنابراین باید با پایبندی به اصل ولایت‌ فقیه و دفاع از خون شهدا این آبرو و اعتبار را حفظ کنیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خدمت، خائن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :