باید اقتصاد روستاها را احیا کنیم

  • شناسه خبر: 36600
باید اقتصاد روستاها را احیا کنیم

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: باید به‌سمتی برویم که اقتصاد روستاهایمان را احیا کنیم.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: باید به‌سمتی برویم که اقتصاد روستاهایمان را احیا کنیم.

به گزارش “روراستیعلیار اسکندری‌نسب امروز در جلسه شورای اداری بخش فردوس این شهرستان با حضور مدیران کل آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) و گرامیداشت یاد شهدای مسجد جامع کرمان اظهار داشت: منطقه نوقات این شهرستان در انقلاب نقش بزرگی داشته و مبارزانی از شهرستان رفسنجان از همان زمان شکل‌گیری نهضت همراه امام (ره )بودند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی از آغازین روزهای شکل‌گیری آمد تا قید و بند اسارت را از دست و پای ملت ایران باز کند و باز کرد و پیشرفت و آبادانی شهر و روستاها را رقم زد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه سختی‌های دوران قبل از انقلاب را نباید فراموش کنیم، افزود: حتی آن دوران امنیت نبود اما امروز به برکت نظام اسلامی و همت نیروهای سپاه، بسیج و نیروی انتظامی ایران از امنیت خوبی برخوردار است و این امنیت در دورافتاده‌ترین نقاط وجود دارد.

اسکندری‌نسب تصریح کرد: بخش فردوس ۶۴ شهید تقدیم انقلاب و اسلام کرده و شأن مردم این منطقه بالاست و امکاناتی که باید در اختیارشان قرار گیرد بیش از این است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما از روزهای اول شکل‌گیری انقلاب دست از توطئه‌های خود بر نداشتند و از هر راهی خواستند به جمهوری اسلامی لطمه بزنند و یاوه‌گویی‌های رئیس جمهور آمریکا بر اساس کینه‌ای است که از فرزندان ما در سپاه پاسداران و کینه‌ای که از جمهوری اسلامی دارد، صورت می‌گیرد.

اسکندری‌نسب با اشاره به مشکلات مطرح شده در این منطقه در حوزه راه، آب و … اذعان کرد: مدیران کل مربوطه کارهای بزرگی در دورافتاده‌ترین نقاط استان انجام دادند و با توجه به توانی که دارند، برطرف کردن مشکلات این منطقه دور از انتظار نخواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور ادامه داد: بخشداران، دهیاران و شوراها تاریخچه اقتصاد روستاها را مطالعه کنند و خودکفایی آن دوران را  مدنظر قرار دهند و به سمت و سوی احیای اقتصاد روستاها بروند.

اسکندری‌نسب از مشکل کم‌آبی و روش آبیاری که صورت می‌گیرد سخن به میان آورد و گفت: ضرورت دارد به سمت کشت‌های جایگزین مقرون به‌صرفه برویم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، باید، اقتصاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :