غیرت انقلابی سرلوحه دعوت برای روز مبارزه با استکبار جهانی باشد

  • شناسه خبر: 36881
غیرت انقلابی سرلوحه دعوت برای روز مبارزه با استکبار جهانی باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هم‌اکنون باید غیرت انقلابی سرلوحه دعوت ما برای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باشد و فعالیت فضای مجازی با چنین غیرتی صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: هم‌اکنون باید غیرت انقلابی سرلوحه دعوت ما برای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی باشد و فعالیت فضای مجازی با چنین غیرتی صورت گیرد.

به گزارش “روراستی“مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان با موضوع راهپیمایی ۱۳ آبان ماه اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی باید به‌گونه‌ای برگزار شود که اثرگذار باشد و تنوع در برنامه‌ها یک اصل است که می‌تواند، اثربخش باشد.

وی با بیان اینکه گاهی اثر یک کلیپ از ده‌ها سخنرانی بهتر است، بنابراین کار هنرمندانه نیز در اثرگذاری برنامه‌ها تأثیر دارد با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل هیأت اندیشه‌ورز باید گفت، این هیأت متشکل از افراد صاحب‌نظر است که مسائل گوناگون را آسیب‌شناسی می‌کند.

صدفی تصریح کرد: مسائل فرهنگی و اجتماعی باید آسیب‌شناسی شوند، آمار فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی پایین نیست، اما مهم این است که در کنار اجرای برنامه‌ها رصد کنیم که چه اندازه اثربخش، ماندگار و پرمحتوا هستند، حضور جوانان در مراسم‌های ملی و مذهبی مهم است.

وی با اشاره به اینکه بعد تبیینی موضوع‌ها مهم‌تر است، اما با ابراز تأسف پرداختن به این بعد در مناسبت‌ها بسیار کم است، ابراز داشت: در ایام محرم و صفر چه اندازه به بعد تبیینی واقعه عاشورا و محرم می‌پردازیم و یک مداح آن اندازه که به چگونه کشته شدن امام حسین (ع) می‌پردازد به چرایی شهادت آن حضرت نمی‌پردازد.

صدفی عنوان کرد: در ارتباط با نهضت پیروزی انقلاب اسلامی آیا به بعد تبیینی آن پرداخته می‌شود، از یک طرف می‌گوییم «مرگ بر آمریکا» از طرفی در فضای مجازی هزاران نفر که جذابیت‌ها و راه‌های اغفال و انحراف را می‌بینند، می‌پرسند، چرا مرگ بر آمریکا و این جا است که بعد تبیینی باید به کار گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: فضای مجازی هم فرصت است، هم تهدید و دشمن یک سری مقوله‌ در مقابل دین، ایمان و اعتقاد ملت در این فضا تعریف کرده است که باید دید ما در مقابل آن چه کرده‌ایم، ساده انگاشتن مناسبت‌های ملی به صرف برگزاری یک مراسم و گرفتن یک پلاکارد در دست است.

وی افزود: برای انجام کار فرهنگی باید برای مردمی شدن تلاش کنیم و کاری عالمانه، هنرمندانه، تأثیرگذار و ماندگار انجام دهیم، امسال با توجه به اینکه یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده است، می‌طلبد، ۱۳ آبان ماه متفاوت از  سال‌های قبل برگزار شود، زیرا دشمن از اجتماعات ما هراس دارد.

صدفی اضافه کرد: هم‌اکنون باید غیرت انقلابی سرلوحه دعوت ما باشد و فعالیت فضای مجازی با چنین غیرتی صورت گیرد تا روز ملی مبارزه با استکبار جهانی یک روز به یاد ماندنی و ماندگار شود و آبی بر تمام شعله‌هایی باشد که به واسطه توفان‌ها و توطئه‌های دشمن بر ما روا داشته شده است.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،غیرت،انقلابی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :