روند نتیجه‌گیری مس رفسنجان بهتر می شود

  • شناسه خبر: 36883
روند نتیجه‌گیری مس رفسنجان بهتر می شود

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مصدومیت‌های زیاد در ابتدای فصل دامن تیم ما را گرفت و به مرور زمان با رفع مصدومیت‌ها تیم شرایط خوبی را تجربه کرد و مطمئنا روند نتیجه‌گیری ما از این هم بهتر خواهد شد.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: مصدومیت‌های زیاد در ابتدای فصل دامن تیم ما را گرفت و به مرور زمان با رفع مصدومیت‌ها تیم شرایط خوبی را تجربه کرد و مطمئنا روند نتیجه‌گیری ما از این هم بهتر خواهد شد.
به گزارش “روراستی” بهرام رشیدفرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه دربی‌ها همیشه حساسیت بالایی دارند و من تجربه چندین حضور در دربی‌های مختلف را دارم، اظهار داشت: اما باید بگویم دربی مسی‌ها با همه فرق دارد و از دید من فوق‌العاده حساس و جذاب است.

مهاجم مس رفسنجان که تک‌گل سه امتیازی و پیروزی بخش تیمش را در دربی استان به ثمر رساند در رابطه با گلزنی به تیم زادگاهش افزود: به هر حال من قبلا هم به مس کرمان در این دربی گل زده بودم و فوتبال همین است و من امروز پیراهن مس رفسنجان را بر تن می‌کنم و باید برای موفقیت این تیم تلاش کنم.

رشیدفرخی در رابطه با شرایط آماده این روزهای تیمش با بیان اینکه ما مجموعه بسیار خوبی را در اختیار داریم و همدلی در بین کادرفنی و بازیکنان بی‌نظیر است، افزود: اما مصدومیت‌های زیاد در ابتدای فصل دامن تیم ما را گرفت و به مرور زمان با رفع مصدومیت‌ها تیم شرایط خوبی را تجربه کرد و مطمئنا روند نتیجه‌گیری ما از این هم بهتر خواهد شد.

مهاجم بلند بالای مس رفسنجان در رابطه با خوشحالی پس از گلش و برخوردش با توپ جمع‌کن بازی تصریح کرد: در آن لحظه حواسم به پشت سرم نبود و احساس کردم یکی از بازیکنان تیم است و فکر نمی‌کردم توپ جمع‌کن بازی باشد و در هر صورت من از وی عذرخواهی کردم و باز هم عذرخواهی می‌کنم و از این برخورد ناخواسته واقعا ناراحت هستم.

رشیدفرخی در زمینه حواشی ابتدای فصل و عدم حضورش در مس کرمان نیز توضیح داد: در ابتدای فصل از بسیاری از تیم‌های خوب و مدعی این فصل لیگ دسته اول از جمله مس کرمان پیشنهاد داشتم.

وی ادامه داد: به هر حال من در سال‌های گذشته با مس رفسنجان قرارداد داشتم و شرایط برای حضور در مس کرمان فراهم نشد و هیچ مشکلی نیز وجود ندارد و من در گذشته هم عضو باشگاه بزرگ مس کرمان بودم و امیدوارم این باشگاه نیز همچون گذشته موفق باشد.

مهاجم سابق فولاد خوزستان همچنین در مورد دلیل جدایی از جمع فولادی‌ها و حضور دوباره در لیگ دسته اول با اشاره به اینکه قراردادم با فولاد خوزستان به پایان رسیده بود، خاطرنشان کرد: سامره سرمربی و محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان چندین‌بار با من تماس گرفتند و در مورد حضور در مس رفسنجان با من صحبت کردند و با توجه به علاقه‌ای که به  سامره و توانایی بالای وی داشتم، با توجه به اینکه دو پیشنهاد هم از لیگ برتر داشتم تصمیم گرفتم تا دوباره به مس رفسنجان برگردم و امیدوارم با این تیم همانند گذشته روزهای خوبی را تجربه کنم.

رشیدفرخی در پایان با اشاره به شرایط آمادگی خودش متذکر شد: متاسفانه یکی دو هفته قبل از آغاز بازی‌های لیگ دسته اول دچار مصدومیت شدم و نتوانستم به‌طور کامل در اختیار تیم باشم و امیدوارم هر چه سریعتر و با رفع کامل مصدومیتم بتوانم با تمام توان در خدمت باشگاه مس و مردم رفسنجان باشم.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :