یادواره شهدای مدافع حرم کرمان در رفسنجان برگزار شد/تصاویر

  • شناسه خبر: 36923
یادواره شهدای مدافع حرم کرمان در رفسنجان برگزار شد/تصاویر

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان با حضور خانواده شهید اسکندری از استان فارس در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان با حضور خانواده شهید اسکندری از استان فارس در دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش “روراستی” دومین یادواره شهدای مدافع حرم استان کرمان شامگاه شنبه با حضور خانواده شهید اسکندری از شیراز که سال‌ها مسؤولیت بنیاد شهید استان فارس را عهده‌دار بود در تالار خیام دانشگاه ولی‌عصر (عج) رفسنجان برگزار شد.

محمدعلی دهقان رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در این مراسم اظهار داشت: جنگ در سوریه و عراق به مراتب از جنگ ایران و عراق سخت‌تر است.

وی بیان داشت: در ایران یک دشمن به نام صدام و جنگ در دو جبهه رودرو بود و هیچ شکی برای هیچ ایرانی نبود که در این جنگ بگوید چه کسی حق است و چه کسی ناحق و بعد از پایان جنگ بسیاری از کشورها اذعان کردند که حق با ایران بود.

رئیس دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان با اشاره به اینکه در سوریه چندین جبهه مختلف وجود دارد و اینجا کارزار و جنگ خیلی سخت‌تر می‌شود، ادامه داد: امام علی(ع) در جنگ جمل به فردی که به ایشان مراجعه کرده بود، می‌فرمایند: « از روی افراد و انسان‌ها نباید راه حق را تشخیص داد، اگر از مسیری که افراد در حال حرکت هستند به مسیر توجه کنید راه درست را می‌توانید تشخیص دهید».

وی ادامه داد: در جنگ سوریه هم این کلام امام علی(ع) به درد افرادی که دچار شک بوده‌اند، می‌خورد و در این جبهه مشخص است که چه لشکری حق و چه لشکری باطل است.

دهقان خاطرنشان کرد: حرکتی که جمهوری اسلامی انجام داده و مسیری که ایران با سردار سرافراز حاج‌قاسم سلیمانی پیش برده است، ایران را در دنیا سربلند کرد و به قول ایشان تا چندماه آینده اثری از داعش در منطقه نخواهیم داشت و این مهم به برکت خون شهدایی همچون شهیدان اسکندری، حججی و … به دست خواهد آمد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، یادواره، مدافع
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :