باید مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم

  • شناسه خبر: 36931
باید مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: باید مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم و در این زمینه آموزش‌ها و آمادگی لازم را در پدافند غیر عامل داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: باید مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم و در این زمینه آموزش‌ها و آمادگی لازم را در پدافند غیر عامل داشته باشیم.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب صبح امروز در همایش پدافند غیر عامل که در سالن فجر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با حضور سلاجقه مدیرکل پدافند غیر عامل استان کرمان ، اظهار داشت: این همایش در منطقه‌ای که قطب اقتصادی جنوب‌شرق کشور است، برگزار شده، کارهای ارزشمندی در این منطقه صورت گرفته که ثمره آن در آینده روشن می‌شود و ثمره مفیدی برای اقتصاد کشور و منطقه دارد.

وی با بیان اینکه شرکت مس از شرکت‌های ملی و استانی بود که دوران تحریم مورد تحریم سازمان ملل متحد و تحریم‌های جهانی قرار گرفت، افزود: تحریم‌ها این شرکت را در کنار شرکت‌های دیگر و اقتصاد کشور با مشکلات جدی مواجه کرده بود در چارچوب برجام و قبل از آن که تصمیم‌هایی برای کشور گرفته شده بود، دنیا باور نمی‌کرد، پایان این مسیری که برای ایران طراحی شده است، این باشد که امروز در آن قرار داریم.

اسکندری‌نسب اضافه کرد: مسیری که دشمن طراحی کرده بود در تحریم‌های اقتصادی و بعد نظامی بود و تولد داعش تنها برای جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت، اگر در عراق، لبنان و سوریه داعش حضور داشت، قصد داشتند، جبهه مقاومت را در هم بشکنند که ایران از شکست جبهه مقاومت به زانو در آید و شرکت مس هم در قالب سناریوی اقتصادی دشمن گنجانده شده بود.

سرپرست فرمانداری رفسنجان ادامه داد: اما  امروز این شرکت قراردادهای مستقیم با شرکت‌های جهانی برقرار می‌کند و توانسته است، تکنولوژی جدیدی را که در صنعت مس به کار رفته و از همان دستاوردهای تحریم‌ها است به نمایش بگذارد.

اسکندری‌نسب با بیان اینکه ترفند دشمن تا دیروز حمله‌های نظامی، برنامه‌های سیاسی و رفتارهای دیپلماتیک بوده است، عنوان کرد: امروز همگی ما در آرامش و امنیت به سر می‌بریم که مرهون جانفشانی‌های فرزندان این مرز و بوم هستیم با اینکه دشمن لحظه‌ای از پای ننشسته، اما با درایت نیروهای امنیتی و انتظامی ما و در سایه همدلی و وحدت دلسوزان نظام دنیای استکبار نتوانسته است به خواسته خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن غرش موشک‌های ما را در مانورهای نظامی و نقطه‌زنی‌های دقیق شنیده و پهبادهایی که برای جاسوسی فرستادند و جمهوری اسلامی آن‌ها را منهدم کرده، دیده است، بنابراین باید در زمینه پدافند غیر عامل خود را تقویت کنیم، باید مراقب رفتارهای بیولوژیک دشمن باشیم و در این زمینه آموزش‌ها و آمادگی لازم را در پدافند غیر عامل داشته باشیم

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، باید، دشمن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :