با تعطیلی داروخانه هلال احمر بیماران سرطانی رفسنجان داروهایشان را از کجا تهیه کنند؟

  • شناسه خبر: 36977
با تعطیلی داروخانه هلال احمر بیماران سرطانی رفسنجان داروهایشان را از کجا تهیه کنند؟

تعطیلی سایت تحویل دارو هلال احمر بیماران سرطانی رفسنجان را سردرگم کرده است.

تعطیلی سایت تحویل دارو هلال احمر بیماران سرطانی رفسنجان را سردرگم کرده است.

به گزارش “روراستی” عده ای از بیماران بیماری های خاص رفسنجان که تاکنون داروهای خود را از داروخانه هلال احمر که همه انواع داروهای آنها را تأمین می کرد تهیه می کردند، به یکباره با بی مهری از سوی برخی مسؤولان تراز اول مربوطه مواجه شده اند و بدون اطلاع قبلی مجبورند داورهایشان را از کرمان یا یزد تهیه کنند که این کار علاوه بر هزینه گزاف تأمین دارو خطرات مسیر را در پی  دارد.

بر اساس شنیده هایی از برخی متصدیان مربوطه، داروخانه هلال احمر بایستی در هر استان یک شعبه داشته باشد اما دلیلش هرچه هست باید از قبل به بیماران اطلاع رسانی می شد؛ چراکه اگر به بیمار ام اسی دارو نرسد از پای می افتد و یا برخی بیماران شیمی درمانی همچنین بیماران پیوندی نیز باید فورا دارو دریافت کنند که با این وضعیت و تعطیل شدن سایت تأمین اجتماعی و سایت تحویل دارو مشکلات عدیده ای سر راه این بیماران قرار گرفته است.

امیدواریم مسؤولان مربوطه نسبت به برطرف کردن این مشکل بزرگ اقدام کنند و رفسنجان که بزرگترین موقوفات هلال احمر در کشور را داراست را از قانون تک بودن داروخانه هلال احمر در هر استان مستثنی بدانند.

یاآور می شویم؛ یکی از بیماران هزینه داروهایی که در یزد پرداخت کرده را بیش از هزینه ای عنوان کرد که در داروخانه هلال احمر رفسنجان پرداخت می کرده که البته هزینه و خرج ایاب و ذهاب جای خود دارد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، داروخانه، هلال احمر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :