دادن آمار دردی را دوا نمی‌کند/ اشتغال پایدار ایجاد کنید

  • شناسه خبر: 37042
دادن آمار دردی را دوا نمی‌کند/ اشتغال پایدار ایجاد کنید

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: دادن آمار دردی را دوا نمی‌کند، مدیران باید آماری بدهند که عنوان کند، چه میزان شغل پایدار ایجاد کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: دادن آمار دردی را دوا نمی‌کند، مدیران باید آماری بدهند که عنوان کند، چه میزان شغل پایدار ایجاد کرده‌اند.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: مدیران به طور جدی در بحث اقتصاد مقاومتی کار کنند و به آن بپردازند، زیرا این بحث به اندازه‌ای مهم است که رهبر معظم انقلاب از سال ۸۹ مرتب نامگذاری سال‌ها را با عنوان اقتصاد انجام دادند.

وی بیان داشت: سال ۹۴ رهبر انقلاب اسلامی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را تشکیل دادند و امسال نیز نام تولید و اشتغال را در کنار آن آوردند که نشان از اهمیت آن دارد، دولت تدبیر و امید زمانی که روی کار آمد، رشد اقتصادی منفی ۶ درصد و تورم بالای ۴۰ درصد را تحویل گرفت.

اسکندری‌نسب تصریح کرد: تحریم‌ها هم موجب شده بود، کشور با مشکلاتی روبه‌رو باشد، اما امروز مسیر اقتصاد کشور ریل‌گذاری شده است، دشمن بسیاری از شرکت‌های ما را که در اقتصاد کشور اثرگذار است از جمله شرکت مس، گل‌گهر، خودروسازی بم و … را در استان کرمان تحریم کرد.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه نباید از راه اقتصاد مقاومتی غافل شویم، افزود: تنها درمان اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی با مشارکت مردمی است و باید تمام ابعاد آن را به مردم واگذار کنیم، همچنین همواره در بحث تولید و کارگروه اشتغال مشکل محیط زیست مطرح است.

وی ابراز داشت: اگر سرمایه‌گذار می‌آید، باید زمینه را برای او فراهم کرده و کارشکنی نکنیم، سرمایه‌گذار برای ما پول می‌آورد و اگر هم برود، کارخانه را که همراه خود نمی‌برد، اما با ابراز تأسف مدیران ما مطالبه‌گر نیستند.

اسکندری‌نسب عنوان کرد: دادن آمار دردی را دوا نمی‌کند، آماری بدهید که عنوان کند، چه میزان شغل پایدار ایجاد کرده‌اید، همچنین باید جلوی فرار مالیاتی گرفته شود که اگر این امر میسر شود، مشکلات زیادی در سطح شهرستان برطرف می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، امار، دوا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • کارگر

    آمار رو جناب اسحاق جهانگیری دادند که شش ماهه اول سال ۹۶ سه میلیون شغل ایجاد شده....!!!!!!!۱