امنیت پایدار با اتکا به مردم و معتمدان محلی ایجاد می شود

  • شناسه خبر: 37145
امنیت پایدار با اتکا به مردم و معتمدان محلی ایجاد می شود

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: معتمدان محله چشم پلیس هستند و امنیت پایدار با اتکا به مردم و معتمدان محلی ایجاد می شود.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: معتمدان محله چشم پلیس هستند و امنیت پایدار با اتکا به مردم و معتمدان محلی ایجاد می شود.

به گزارش “روراستی” شب گذشته جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان با هیأت همراه من جمله رئیس کلانتری ۱۲ و مشاوران انتظامی ضمن حضور در جلسه معتمدین پلیس در روستای مهدی آباد سردار به مشکلات مردم رسیدگی و ایراد سخنرانی کرد.
جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان در این مراسم افزود: ریش سفیدان و معتمدان پلیس با حضور خود در جامعه و ارتباط با مردم می توانند نقش مهمی در ایجاد امنیت پایدار داشته باشند و ما به این سرمایه های اجتماعی نگاه خاصی داریم و می توانیم سرقت ها، نزاع ها و درگیری ها را بسیار زیاد کاهش دهیم.
رضا خلیلی نژاد از معتمدین محله با عنوان بازوان تنومند نظام یاد کرد و افزود : در شرایط سخت و خاص می توانیم با اتکا به شماها از خیلی از اتفاقات تلخ و ناگوار جلوگیری کنیم.
جانشین فرماندهی انتظامی رفسنجان با بیان اینکه شماها چشم پلیس هستید، خاطرنشان کرد : ما همواره به رؤسای کلانتری ها و پاسگاه ها و عوامل انتظامی گفتیم در شرایط  مختلف مانند اختلافات خانوادگی و … با ریش سفیدان و معتمدان محلات این درگیری ها را کاهش دهیم.
خلیلی نژاد با بیان برخی از آسیبهای اجتماعی تصریح کرد : امنیت یک هدیه ی الهی و بزرگی است که با کمک شما می توانیم آن را به نحو احسن حفظ و صیانت کنیم تا جامعه سالم و امن را برای مردم به ارمغان بیاوریم.
وی همچنین اظهار داشت: هر کسی که تمایل دارد در این شورا برای برقراری نظم و امنیت محله خود با پلیس همکاری کند می تواند به کلانتری محل مراجعه و آمادگی خود را اعلام کند.
خلیلی نژاد تعامل و همکاری مردم با پلیس را سازنده و راهگشای موفقیت نیروی انتظامی در ماموریت های محوله دانست و تأکید کرد: پلیس پاسخگو از مهمترین راهبردهای نیروی انتظامی به شمار می رود و امروزه اخلاق حرفه ای پلیس موجب تقویت تعاملات پلیس و همفکری در جامعه شده است.
در پایان این مراسم به مشکلات مردم در زمینه های مختلف رسیدگی و دستورات لازم جهت رفع مشکل آن را صادر کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پلیس، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :