مجوز دادن برای حفر چاه در کشکوئیه بی عدالتی آشکار است/آقایان مگر وضعیت آب رفسنجان را نمی بینند

  • شناسه خبر: 37410
مجوز دادن برای حفر چاه در کشکوئیه بی عدالتی آشکار است/آقایان مگر وضعیت آب رفسنجان را نمی بینند

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حفر چاه آب کشاورزی در کشکوئیه گفت: اگر خطر قحطی آب و نابودشدن کشاورزی واقعیت دارد، آقایان در این شهر در استان و دیوان عالی کشور مگر وضعیت آب رفسنجان را نمی‌دانند که اینگونه بی‌عدالتی آشکار را می‌بینند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به حفر چاه آب کشاورزی در کشکوئیه گفت: اگر خطر قحطی آب و نابودشدن کشاورزی واقعیت دارد، آقایان در این شهر در استان و دیوان عالی کشور مگر وضعیت آب رفسنجان را نمی‌دانند که اینگونه بی‌عدالتی آشکار را می‌بینند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های اولین نماز جمعه ماه ربیع الاول اظهار کرد: پیروزی جبهه مقاومت که یک غرور، افتخار و شرافت برای ملت‌های مسلمان بود را به حضور رهبر فرزانه انقلاب و به خانواده شهدای مدافع حرم که جان خود را در دفاع از حرم و اسلام فدا کردند، تبریک می‌گوییم.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه کمتر از ۶ سال عمر تفکر تکفیری داعش از منطقه را پایان دادیم و رهبری فرمودند باید مراقب کید دشمن باشیم، تصریح کرد: این یک واقعیت است و هوشمندی رزمندگان جبهه مقاومت را می‌طلبد.

رمضانی‌پور بیان کرد: داعشی‌ها بخش زیادی از عراق و سوریه را تصرف کرده بودند اگر یک فرمانده شجاعی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی ورود می‌کند هم در عراق هم در سوریه برای این بود که خطری بزرگ برای اسلام، منطقه و بشریت احساس می‌شد چراکه داعش خوی درندگی داشت.

وی اذعان کرد: آمریکایی‌ها به داعشی‌ها  کمک کردند و هیج کمکی به براندازی داعش نکرد بلکه اسلحه و مهمات به آنها  می‌رساندند شجره خبیثه آل سعود هم الان ادعای کمک به براندازی تروریست‌ها در  منطقه دادند در حالیکه همه می‌دانند پرورش‌دهنده داعش همین سعودی‌های خبیث بودند و همه سلاح‌ها را به داعش رساندند.

رمضانی‌پور اتحادیه عرب را بی‌خیال نسبت به منطقه دانست و افزود: روسیه که ربطی به کشورهای عربی ندارد به همراه ترکیه و جمهوری اسلامی با هم متحد شدند و تروریست‌ها را از بین بردند.

خطیب جمعه رفسنجان این پیروزی را نتیجه شجره طیبه بسیج دانست و گفت: کلمه بسیج را هرچه گسترش و سرایت دهیم ارزش دارد و بسیجی بودن یک ارزش است و آمادگی برای دفاع از حق و حق‌شناسی است.

وی ادامه داد: تشکیل بسیج به فرمان امام در حالی محقق شد که کشور نیاز به عمران و آبادانی و یاری رساندن به نیازمندان داشت و نهال این شجره طیبه کاشته شد و در دوران دفاع مقدس حضور پیدا کرد و درخشید.

رمضانی‌پور ابراز داشت: بسیج از همان روزهای اول جنگ کارکرد خود را نشان داد و اوج فداکاری خود را بدون مزد و منت انجام داد و امروز به عنوان یک نهاد قوی و کارآمد است و همه باید افتخار کنیم که بسیجی باشیم.

امام جمعه رفسنجان با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت: پس از شهادت آن حضرت بلافاصله فرزند ایشان حضرت مهدی(عج) به امامت رسیدند و تاکنون سایه آن  حضرت بر سر همه ما مستدام است مدت امامت آن حضرت یک‌هزار و ۱۷۹ سال و سن مبارک آن حضرت یک‌هزار و ۱۸۴ سال است و ما از وجود آن حضرت بهره‌مند هستیم.

رمضانی‌پور با اشاره به برخی مناسبت‌های هفته اظهار کرد: روز نیروی دریایی و روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین را گرامی می‌داریم.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها تاکید کرد: موضوع اشتغال باید دغدغه همه مسؤولان باشد اما بعضی مسؤولان راه دیگری می‌روند انگار مسؤول سنگ‌اندازی هستند، مدیران کل باید رفتار مدیران شهرستانی را رصد کنند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: ضدانقلاب اینگونه آدم‌هایی هستند که با این سنگ‌اندازی مردم را به نظام بدبین می‌کنند در سال تولید و اشتغال چه اشتغالی در این شهرستان ایجاد کردید در حالی‌که این همه جوان تحصیل‌کرده بیکار و آماده ازدواج داریم.

وی تصریح کرد: هر مسؤولی که سنگ‌اندازی کند نامش از تریبون نمازجمعه برده می‌شود در حالی که این همه فرصت داریم که اشتغال ایجاد کنیم و بسیج این سرمایه را برای ایجاد اشتغال قرار داده اما مدیرانی که مجوز نمی‌دهند خیانت به نظام، ملت و رهبری می‌کنند.

رمضانی‌پور با بیان اینکه تا کی باید شاهد این سنگ‌اندازی‌ها باشیم، گفت: همه باید برای راه‌اندازی واحدهای کوچک همکاری کنند که اگر بخواهند کمک کنند دادن مجوز بیشتر از یک هفته طول نمی‌کشد.

وی با اشاره به حفر چاه آب کشاورزی در کشکوئیه اظهار داشت: اگر خطر قحطی آب و نابودشدن کشاورزی واقعیت دارد همه دستگاه‌ها باید با هم هماهنگ باشند یک فرد معلوم‌الحال در نوق و الان در کشکوئیه با نفوذی که دارد مجوز گرفته و تمام کشاورزان منطقه آن را زور و ظلم می‌دانند چون در شاهرگ همه چاه‌های آن منطقه حفر می‌شود.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: آقایان در این شهر در استان و دیوان عالی کشور مگر وضعیت آب رفسنجان را نمی‌دانند که اینگونه بی‌عدالتی آشکار را می‌بینند در این مورد و کاری نمی‌کنند، باید خرد جمعی در مدیریت شهرستان صورت می‌گرفت.

رمضانی پور ادامه داد: چرا شورای تامین شهرستان ما این عرضه و قدرت را نداشت جلوی این کار را بگیرد به نیروی انتظامی می گویند شما برو اجرا کن، نیروی انتظامی مامور است اگر انجام ندهد اورا دادگاهی می کنند، انفصال از خدمت می خورند، در حالی که باید در شهرستان خرد جمعی صورت میگرفت و جلوی این کار گرفته می شد.

وی عنوان کرد: اینها بیشتر از ۱۴۰ متر بیشتر حق ندارند حفر کنند اگر ۱۴۱ متر شود باید پاسخ بدهند مدیر امور منابع آب باید مراقب باشد نباید حتی یک وجب بیشتر از ۱۴۰ متر شود و هیچ‌کس حق ندارد اینها را حمایت کند.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: فرماندار، نماینده و شورای تامین با جدیت در مقابل این حرکت بایستند چون دارایی مردم را دارند نابود می‌کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراتسی، مجوز، حفر چاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :