آمادگی بیش از ۹۰ هزار بسیجی در رفسنجان برای انجام کارهای جهادی و محرومیت‌زدایی

  • شناسه خبر: 37468
آمادگی بیش از ۹۰ هزار بسیجی در رفسنجان برای انجام کارهای جهادی و محرومیت‌زدایی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان گفت: ما آمادگی داریم در این شهرستان با ۹۰ هزار بسیجی در گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های پزشکی و بازسازی و نوسازی مناطق محروم همکاری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رفسنجان گفت: ما آمادگی داریم در این شهرستان با ۹۰ هزار بسیجی در گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های پزشکی و بازسازی و نوسازی مناطق محروم همکاری کنیم.

به گزارش “روراستی” علی سلطانی صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در این شهرستان اظهار داشت: از همه شما بسیجیان، خانواده شهدا و پیشکسوتان که در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان شکوه و اقتدار بسیجیان را به نمایندگی بیش از ۹۰ هزار بسیجی در قالب اقشار مختلف شکل دادید، قدردانی می‌کنم.

وی بیان داشت: تشکیل بسیج به فرمان امام راحل شاید فقط برای دفاع مقدس آن روز نبود بلکه دوراندیشی امام بسیج را شکل داد تا انقلاب صادر شود و تمدن اسلام که خواسته مقام معظم رهبریست محقق شود و امروز قالب بسیج الگو و زحمات بسیج در کسانی که به عنوان پیشکسوتان جهاد و شهادت در جمع ما هستند در شکل جدید در سوریه، عراق و لبنان الگوی بسیج محقق شده است.

فرمانده سپاه رفسنجان اظهار کرد: بسیج امروز در جمهوری اسلامی آماده‌تر از هر زمان چه در بیرون از مرزها تحت عنوان مدافع حرم و چه به عنوان نیروی زمینی سپاه و بسیجیان گردان امام حسین(ع) در مرزهای جنوب شرقی و شمال غربی حضور دارند، است.

وی ادامه داد: امروز اگر بسیج بیرون ار مرزها می‌رزمد درون کشور هم باید آماده و بیدار در تمام صحنه‌هایی که فرمانده معظم کل قوا فرمان می‌دهند حاضر باشند یک روز در زلزله، یک روز اقتصاد مقاومتی و یک روز در دفع فتنه، بسیج باید بیاید به میدان و به فکر این باشد که تحول و حرکت سرآمد کارش باشد که اگر تحول و حرکت نباشد شکست می‌خوریم.

سلطانی ابراز داشت: ما آمادگی داریم در این شهرستان با ۹۰ هزار بسیجی در گروه‌های جهادی در قالب تیم‌های پزشکی و بازسازی و نوسازی مناطق محروم همکاری کنیم و بسیج در کنار نیروی انتظامی در گشت‌های محله محور در امنیت محله‌ها برنامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بسیج شهرستان در حلقه‌های صالحین در کنار امام جماعت مسجد باید کار فرهنگی کند، بسیج دو آموزه دارد: ولایتمداری، تمسک و توسل که اگر در بسیج نباشد شکست می‌خورد  و بصیرت، هوشیاری و آمادگی یعنی اینکه فکر و عمل ما بسیجی باشد بسیجی فکرکردن بسیجی ماندن و بسیجی عمل کردن مهم است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان تصریح کرد: هرچه از این انقلاب بگذرد و انقلاب جلوتر برود بسیجی ماندن سخت‌تر است خیلی‌ها بودند در دفاع مقدس، در آغاز انقلاب و قبل از انقلاب در تلاطم‌های زیاد کشتی انقلاب یا پیاده شدند و یا با هوشیاری بیشتر بسیجی ماندند.

 در این اجتماع بزرگ از خانواده مدافع حرم و بسیجیان نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی، آمادگی، بسیجی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :