پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در ۷ موکب رفسنجانی‌ها

  • شناسه خبر: 37481
پذیرایی از زائران امام حسین(ع) در ۷ موکب رفسنجانی‌ها

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان گفت: امسال ۷ موکب توسط رفسنجانی در کربلا به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کردند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان گفت: امسال ۷ موکب توسط رفسنجانی در کربلا به زائران امام حسین(ع) خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش “روراستی” حسن کبیریان بعد از ظهر امروز در حاشیه اعزام کربلا اولی‌ها که به همت موکب خاتم‌الانبیاء(ع) رفسنجان و موکب خراسانی‌ها صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخشی از کار برای امام حسین(ع) که خوب انجام شده مرهون تلاش خبرنگاران است که به خوبی آن را انعکاس دادند.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات در رفسنجان بیان داشت: اربعین دنیایی از لطف و معرفت است و انسان احساس می‌کند وارد فضایی خاص شده که این فضا در دنیای مادی نمی‌گنجد.

وی با اشاره به تلاش خادمان مواکب تصریح کرد: در اربعین ۳۲ میلیون نفر در کربلا حضور دارند و مسؤولان و خادمان مواکب مهندس، پزشک، مسؤول اداره، و…هستند که بدون اینکه آموزشی دیده باشند از آنها پذیرایی می‌کنند که باید دستشان را بوسید.

وی با بیان اینکه البته سختی‌های زیادی در این کار وجود داشت از جمله ماندن تعداد زیادی از خودروهای حمل بار موکب در گمرک عراق ادامه داد: امام حسین(ع) خود به یاری خادمانش می‌شتابد و مشکلات را برطرف می‌کند.

کبیریان که مسؤولیت بازرسی از ۱۰۰ موکب از ۴۰۰ موکب مستقر در کربلا را به عهده داشت، عنوان کرد: موکب خاتم‌الانبیاء(ص) در بین سایر مواکب نمونه بود.

وی بیان کرد: موکب‌ها بار سنگینی از دوش ستاد بازسازی برمی‌دارند و ستاد تنها مسؤول تأمین آب شرب، برق و سیستم فاضلاب بود.

کبیریان ابراز داشت: امسال هفت موکب خاتم‌الانبیاء(ص)، بی‌بی شهربانو، خیمه‌گاه اهل‌بیت(ع)، دلسوختگان حضرت زهرا (س) کشکوئیه، حسینیه کبوترخان، ابولفضل‌العباس(ع) و امام علی (ع) نوق از شهرستان رفسنجان پذیرای زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) بودند که در کنار دیگر مواکب به توزیع غذا، اسکان، شست‌وشوی لباس زائران و دیگر خدمات به زائران می‌پرداختند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پذیرایی، زائران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :