پارک آبی رفسنجان ظرفیت بزرگ گردشگری این منطقه است

  • شناسه خبر: 37595
پارک آبی رفسنجان ظرفیت بزرگ گردشگری این منطقه است

مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان(ع) رفسنجان گفت: بزرگترین پارک آبی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان ظرفیت بزرگ گردشگری این شهرستان به‌ شمار می‌رود.

مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان(ع) رفسنجان گفت: بزرگترین پارک آبی جنوب‌شرق کشور در رفسنجان ظرفیت بزرگ گردشگری این شهرستان به‌ شمار می‌رود.

به گزارش”روراستی” ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنعت گردشگری که امروزه به عنوان یکی از صنایع پردرآمد و جایگزین از آن یاد می‌شود در شهرستان رفسنجان وجود دارد.

وجود بزرگترین پارک آبی جنوب‌شرق در رفسنجان از جمله این ظرفیت‌هاست که طرفداران زیادی هم دارد و البته این پارک به همت مؤسسه خیریه مولای متقیان ایجاد شده است.

علی بهشتی‌پور مدیرعامل مؤسسه خیریه مولای متقیان(ع) افزود: پروژه پارک آبی مجموعه‌ای است که در راستای ارتقای ظرفیت گردشگری شهرستان در کنار سایر ظرفیت‌ها ایجاد شده و توانسته علاقمندان زیادی را از دور و نزدیک و از شهرهای مختلف به خود جذب کند.

وی بیان داشت: از همان روزهای اول افتتاح این مجموعه، شاهد حضور گسترده علاقمندان به اینگونه مجموعه‌ها بودیم و خدا را شاکریم توانستیم گام مثبتی در این زمینه برداریم و این خلأ تفریحی شهرستان را پر کنیم.

بهشتی‌پور در ادامه با اشاره به حضور فعال پارک آبی نشاط در نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و گردشگری استان کرمان تصریح کرد: این حضور گام مهمی در ارائه و معرفی خدمات رفاهی و تفریحی به اهالی دیار کریمان برداشت.

وی توضیح داد: غرفه پارک آبی نشاط در مدت حضور یک هفته‌ای در نمایشگاه با میزبانی از مدیران و مسؤولان استانی و هنرمندان و نیروهای مدیریتی، علاوه بر معرفی بزرگترین پروژه آبی جنوب‌شرق کشور به همشهریان و هم استانی‌ها توانست یکی دیگر از اقدامات مثبت و مؤثر مؤسسه خیریه مولای متقیان را در معرض نمایش بگذارد.

بهشتی‌پور اظهار کرد: ارائه تخفیف ویژه به بازدیدکنندگان و دعوت از اهالی دیار کریمان برای حضور در پارک آبی نشاط از جمله فعالیت‌های عوامل اجرایی و مدیریت مؤسسه در پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری بود.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه تخصصی صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از ۲۹ آبان ماه تا ۶ آذر ماه در شهر کرمان دایر بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پارک آبی، ظرفیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :