شهدا از مسؤولان خدمت و دلسوزی بیشتر می‌خواهند

  • شناسه خبر: 37635
شهدا از مسؤولان خدمت و دلسوزی بیشتر می‌خواهند

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: شهدا از مسؤولان خدمت مضاعف، دلسوزی و تعهد بیشتر می‌خواهند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان گفت: شهدا از مسؤولان خدمت مضاعف، دلسوزی و تعهد بیشتر می‌خواهند.

به گزارش “روراستی” حسنی‌سعدی صبح امروز در هفتمین یادواره شهدای صنعت مس در مجموعه فرهنگی هنری شهر سرچشمه رفسنجان اظهار داشت: این یادواره‌ها یکی از زیباترین مصادیق کار فرهنگی است که عملا پهلوانان، قهرمانان و جوانان این مملکت را برای جوانان خود به عنوان الگوی معاصر و حاضر معرفی می‌کنیم و ما امروز افتخار داریم که در یادواره ۲۲ شهید صنعت مس شرکت کردیم.

وی با یادآوری خاطراتی از برخی شهدای استان تصریح کرد: سیدحمید میرافضلی از شهدای شاخص استان کرمان و شهرستان رفسنجان است که نذر کرده بود در دفاع مقدس پای برهنه در عملیات‌ها شرکت کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ادامه داد: چند سال قبل یک نفر نقاش از کرمان دعوت کردیم و قراردادی بستیم که عکس شهدا را به تصویر بکشد. روبروی بیمارستان علی‌بن ابیطالب (ع) رفسنجان ۱۰ تصویر از فرمانده گردان‌های رفسنجان را به تصویر کشید و استراحتی کرد و به خواب رفت و زمانی که بیدار شد اشاره‌ای به عکس شهید حاج‌مجید زینلی کرد و گفت الان این شهید را خواب دیدم و تشکر کرد که یاد ما هستی.

حسنی‌سعدی خاطرنشان کرد: یک فرد دیگر که بنا به دلایلی به دام قاچاق افتاده بود و سه بار حکم اعدام او صادر و هرسه بار به گونه‌ای اعدامش به تاخیر افتاده بود، سرانجام یک درجه تخفیف گرفت که دلیل این تخفیف کمک شهید حاج‌علی محمدی‌پور از شهدای دقوق‌آباد نوق رفسنجان بود که به قول خودش بنا به توصیه یک نفر از زندانیان هر روز دو رکعت نماز هدیه برای این شهید می‌خواندم  و این شهید بود که مرا نجات داد.

وی ابراز داشت: این فرد زندانی به همسرش گفته بود به دقوق‌آباد نوق برو و از شهید قدردانی کن و عکسش را در لرستان در خانه‌مان نصب کن.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با طرح این سئوال که شهدا از ما چه توقع و یا گلایه‌ای دارند، افزود: شهدا تمام دارایی و زندگی‌شان که جانشان بود برای اطاعت از امام(ره) تقدیم کردند و ما نیز باید این نظام و حکومت را حفظ کنیم و برای آن کار و تلاش کنیم.

وی اظهار کرد: شهدا نعمت امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و امروز یک بانوی تنها با امنیت کامل در جاده‌های کشور تردد می‌کند و ۲۲۵هزار و ۸۵۱ شهید تا امروز تقدیم انقلاب و اسلام کردیم که این محصول امنیت ایجاد کردند.

حسنی‌سعدی بیان کرد: شهید حاج‌یونس زنگی‌آبادی از مخلص‌ترین و پرکارترین نیروهای لشکر ثارالله و فرمانده تیپ امام حسین(ع) بود و مانند امام حسین(ع) زمان شهادتش سر بر بدن نداشت  که این خواسته خودش بود.

وی همچنین یادآور شد: حاج‌یونس آخرین بار با عجله به زنگی‌آباد رفت و این شتاب به دلیل پرداخت بدهی‌هایش بود که پس از پرداخت این بدهی سرانجام در کربلای ۵ آسمانی شد.

این مسؤول متذکر شد: شهدا از ما دلسوزی و تعهد بیشتر می‌خواهند و از مسؤولان بیشتر انتظار دارند و فردا می‌گویند ما هرچه داشتیم گذاشتیم آیا شما هم هرچه توان داشتید برای مملکت گذاشتید و خدمت کردید؟

وی اضافه کرد: اطاعت از رهبری، وحدت، انسجام و همدلی و اهل مسجد و قرآن بودن خواسته شهداست که باید نسبت به آن اهتمام بورزیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شهدا، مسؤولان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :