نباید در بیان خاطرات دفاع مقدس تحریف صورت گیرد

  • شناسه خبر: 37677
نباید در بیان خاطرات دفاع مقدس تحریف صورت گیرد

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: اگر در زمینه خاطره‌گویی دفاع مقدس تحریف صورت گیرد، دفاع نامیمون می‌شود.

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: اگر در زمینه خاطره‌گویی دفاع مقدس تحریف صورت گیرد، دفاع نامیمون می‌شود.

به گزارش “روراستی” محمد اسماعیل کاخ از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: خاطره‌گویی در زمینه دفاع مقدس اگر درست بیان نشود و در آن تحریف صورت گیرد، دفاع نامیمون می‌شود.

وی بیان داشت: چرا بعضی نمی‌خواهیم، سختی‌ها و مشقت‌های جنگ را توضیح دهیم، زیرا رزمندگان ما زحمت‌های زیادی کشیدند در محل عملیات کربلای چهار و پنج هنگامی که وارد می شدیم، گمان می‌کردیم، وارد منطقه زغال‌سنگ شدیم و بعضی رزمندگان در کربلای چهار مفقود شدند.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در عملیات والفجر هشت هنگامی که وارد اروند می‌شدیم، قایق‌ها وارونه می‌شدند و بسیاری از رزمندگان طعمه ماهی‌ها شدند و هرگز برنگشتند.

اسماعیل‌کاخ با اشاره به اینکه بعضی از فیلم‌ها را که می‌بینیم، تأسف می‌خوریم، چرا سختی‌ها را به طور کامل به تصویر نکشیده‌ و مصیبت‌ها را آن‌گونه که باید نشان نداده است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی می‌گفت «دفاع مقدس ما حوزه علمیه بزرگی بود»، ابراز داشت: این سخن حقیقت داشت و کارهای بزرگی در آن دوران با وجود نوجوانان کم سن و سال انجام می‌شد.

اسماعیل‌کاخ در پایان از وقوع حادثه در ذوب سرچشمه یاد و عنوان کرد: مدیران ما در شرکت مس به صورت جهادی عمل کردند که این از آثار خون شهدا است که توانستند، این حادثه را پوشش دهند و به تولید بازگردند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، خاطره، تحریف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :