انتقال پایتخت اسرائیل به قدس برای تحت‌الشعاع قراردادن شکست‌های آمریکا است

  • شناسه خبر: 37696
انتقال پایتخت اسرائیل به قدس برای تحت‌الشعاع قراردادن شکست‌های آمریکا است

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: اینکه ترامپ سرآسیمه قدس را پایتخت اسرائیل قرار می‌هد، برای تحت‌الشعاع‌قراردادن شکست‌هایی است که این روزها در دنیا و منطقه خاورمیانه متوجه آمریکا شده است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت: اینکه ترامپ سرآسیمه قدس را پایتخت اسرائیل قرار می‌هد، برای تحت‌الشعاع‌قراردادن شکست‌هایی است که این روزها در دنیا و منطقه خاورمیانه متوجه آمریکا شده است.

به گزارش”روراستی” علیار اسکندری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با تبریک روز دانشجو اظهار داشت: روز دانشجو به حق منشأ استکبارستیزی ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی این روزها در محاسبات خود نسبت به جهان اسلام سردرگم است، ادامه داد: اما امام خمینی (ره) با اطمینان فرمودند که اسلام و بسیجیان سنگرهای دنیا را فتح می‌کنند و آن وعده الهی امام راحل به مرور زمان در حال تحقق است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان بیان کرد: استکبار جهانی طرح‌های متفاوتی برای جمهوری اسلامی و کشورهای منطقه پیاده کرده است، اما این طرح‌ها با رهبری پیامبرگونه رهبر انقلاب اسلامی نقشه برآب شدند، آنها می‌خواستند با داعش از حرکت جنبش اسلامی  در منطقه بکاهند، اما خودشان نابود شدند.

اسکندری‌نسب اظهار کرد: اینکه ترامپ سرآسیمه قدس را پایتخت اسرائیل قرار می‌هد، براساس یک برنامه محاسبه‌شده و طراحی‌شده نیست، بلکه برای تحت‌الشعاع‌ قرار دادن شکست‌هایی است که این روزها در دنیا و منطقه خاورمیانه متوجه آمریکا شده و می‌خواهند افکار عمومی دنیا و جهان اسلام را منحرف کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: استکبار می‌خواهد دستاوردهای بزرگی که شهید حججی و شهیدان مدافع حرم به وجود آوردند تحت‌الشعاع قرار گیرد، بنابراین می‌خواهند با این انتقال پایتخت چند صباحی به رژیم صهیونیستی آرامش بدهند که ما پشتیبان تو هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: امروز نیز ترامپ عنوان کرده عربستان محاصره هوایی و دریایی یمن را بردارد که ناشی از پیروزی یمن است و از برکت خون شهداست.

اسکندری‌نسب ابراز داشت: امروز از شرق تا غرب عالم هر نقشه‌ای که آمریکا کشیده نقش برآب شده است.

وی بیان کرد: همان طور که امام راحل فرمودند فرزندان بسیجی امام (ره) در سراسر عالم خواب را از استکبار گرفتند و یادواره‌های شهدا هرچه باشکوه‌تر و باعظمت‌تر برگزار شود، توشه‌ای برای فردای قیامت خودمان برخواهیم داشت.

سرپرست فرمانداری رفسنجان بر استقبال باشکوه از خانواده شهید حججی تأکید کرد و متذکر شد: برگزاری این یادواره باید مایه سرافرازی‌مان باشد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انتقال، پایتخت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :