مسؤولان باید سرمایه اعتماد مردم به نظام را حفظ کنند

  • شناسه خبر: 37960
مسؤولان باید سرمایه اعتماد مردم به نظام را حفظ کنند

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت:ما مسؤولان موظف هستیم اعتماد که مهمترین سرمایه نظام است را از بین نبریم و روز به روز بر آن بیفزاییم و نهادینه‌تر کنیم.

سرپرست فرمانداری رفسنجان گفت:ما مسؤولان موظف هستیم اعتماد که مهمترین سرمایه نظام است را از بین نبریم و روز به روز بر آن بیفزاییم و نهادینه‌تر کنیم

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب در جلسه هماهنگی برگزاری ۹ دی در این شهرستان اظهار داشت: مسأله ۹ دی و حوادث قبل و بعد از آن اگر دل در گرو انقلاب و امام(ره) و شهیدان داشته باشیم یک لحظه از ذهن‌ها دورشدنی نیست.

وی ادامه داد: حوادثی که در آن چند ماه اتفاق افتاد در هر کشور و نظام دیگری رخ داده بود آن کشورها را از لحاظ قدرت با مشکل جدی مواجه می‌کرد اما با تدبیر مقام معظم رهبری و همه دلسوزان انقلاب آن حوادث نه تنها نتوانست خللی ایجاد کند، بلکه نظام ما شفاف‌تر و مستمرتر در صحنه نظام بین‌الملل حضور پیدا کرده است.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه امروز سردرگمی استکبار جهانی در صحنه نظام بین‌الملل و ناامیدی دشمنان داخلی و دوستان ناآگاه در داخل بیانگر این مدعاست، ادامه داد: اتفاقاتی که این روزها در خاورمیانه رخ داده، ترامپ، نتانیاهو و سردمداران آل‌سعود هرکدام دیوانه‌وار به دنبال طرح یک موضوع هستند که بتوانند گوشه‌ای از ناکامی‌های خود را متوجه نظام جمهوری اسلامی ایران کنند.

اسکندری‌نسب اذعان کرد: این تصمیماتی که دشمنان می‌گیرند با ناپختگی تمام صورت می‌گیرد هر کدام از سیاست‌مداران وارد منطقه می‌شوند که جلوی صدور انقلاب اسلامی ایران را به دنیا بگیرند و تا به حال هم نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

سرپرست فرمانداری رفسنجان با بیان اینکه دشمن می‌داند اگر ولایت را از نظام جمهوری اسلامی بگیرد دیگر چیزی باقی نمی‌ماند، ابراز کرد: ملت هم این پیوند ناگسستنی را با وجود همه گرفتاری‌های اقتصادی خوب حفظ کرده چراکه می‌دانند این انقلاب را چگونه به دست آوردند و برای حفظ آن یک لحظه از پشتیبانی ولایت دست بر نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: ما مسؤولان موظف هستیم اعتماد که مهمترین سرمایه نظام است را از بین نبریم و روز به روز بر آن بیفزاییم و نهادینه‌تر کنیم.

وی عنوان کرد: ۹ دی یک تکلیف است تا برای پیوند و همبستگی با ولایت حاضر شویم و نسل جوان را آگاه کنیم که اگر ساکت می‌نشستیم خطر بزرگی متوجه نظام می‌شد.

این مسؤول بیان کرد: دشمن فهمیده انقلاب ایران در حال صادرشدن به جهان است گرایش جوانان مسیحیت به اسلام و شیعه‌بودن بسیار بالاست و همه اهداف دشمن جلوگیری از این گرایش و صدور است

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اعتماد، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :