بیانه حزب موتلفه اسلامی رفسنجان بمناسبت یوم الله ۹ دی

  • شناسه خبر: 37970
بیانه حزب موتلفه اسلامی رفسنجان بمناسبت یوم الله ۹ دی

حزب موتلفه اسلامی رفسنجان در رابطه با یوم الله ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب موتلفه اسلامی رفسنجان در رابطه با یوم الله ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش “روراستی ” ، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم.
سالروز یوم الله نه دی روز بصیرت و میثاق با ولایت گرامی باد.
فتنه سال ۸۸ را میتوان جنگ احزابی دانست که با ائتلاف تمام دشمنان خارجی،منطقه ای و داخلی و با استفاده از همه امکانات مادی .رسانه ای. جنگ روانی و به کار گیری تمام تجارب موفق نظام سلطه در انقلاب های رنگی که از ماهها قبل از انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری با مدیریت امریگا و رژیم صهیو نیستی و همراهی و عملیاتی کردن ان توسط عناصر داخلی نظام و خواص آلوده و ریاست طلب و فرزندان فاسد انها کلید خورد.
هدف اصلی فتنه قیچی کردن دوبال اساسی و مهم نظام اسلامی یعنی تقابل با “جمهوریت” و “اسلامیت” نظام بود ، از یک طرف دنبال ابطال انتخابات و ضایع کردن مشارکت ۸۵ درصدی و رای ۴۵ میلونی مردم بودند و از طرفی بدنبال ساقط کردن رکن رکین نطام اسلامی یعنی ولایت فقیه بودند و این دو کاملا در شعارها و خواسته های آنان و سرانشان مشهود بود.
شعارهای مرگ بر اصل……مرگ بر بسیجی. انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است.
استقلال ازادی جمهوری ایرانی . نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. ..و همچنین پاره کردن عکس امام و حضرت آقا. آتش زدن مسجد لولاگر تهران. حمله با پایگاه بسیج . حمله به دسته جات عزاداری و آتش زدن خیمه عزاداران عاشورا و کف و سوت و رقص در روز عاشورا و نیز دعوت به شورش و ریختن به خیابانها و دادن نامه بی ادبانه بدون سلام و و تهدید امیز به رهبر انقلاب و اعلام پیروزی قبل از شمارش ارا و دها مورد دیگر .
فتنه گرها آبروی بین المللی نظام را بردند
دشمن شکست خورده را امیدوار و سرپا کردند
خسارات اقتصادی عمیق به کشور وارد کردند
تخم نفاق و تردید و تقلب را در جامعه منتشر کردند و بدعت های خطرناکی را در جامعه نهادینه نموده و زمینه مداخله بیگانگان را در امور داخلی مهیا نمودند
آری در فتنه ۸۸ نقاب از چهره ها افتاد و همه کسانی بغض و کینه امام و آقا و امت را داشتند فرصت را غنیمت شمرده و فی سبیل شیطان پا به رکاب شدن. اما غافل از اینکه “و مکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین”
و غافل از اینکه این قافله را قافله سالاری است صبور .بصیر . مدیر و شجاع که یک تنه همه حرامیان را حریف است.
آری ۹ دی نه یک روز بلکه به گستردگی همه تاریخ انقلاب اسلامی است که در آن مصداق آیه “کم من فئه قلیله غلبت فئه کثیره باذن الله” تجلی پیدا کرد.
نه دی تمام شدنی نیست زیرا فتنه همچنان ادامه دارد تا فتنه و فتنه گر هست بصیرت و آمادگی و حضور در صحنه هم هست و باید جدی تر از گذشته باشد هر چند دستهای پیدا و پنهان عالمانه با حاشیه سازی و برگذاری همایشهای کذایی برای زیبا جلوه دادن چهره مسببین اصلی فتنه و نیز افزایش مشکلات مردم سعی در سرگرم کردن و انحراف اذهان مردم و جامعه از ۹ دی را دارند اما بدانند روسیاهی و ننگ خیانت به دین و ملت بر پیشانی فتنه گران مانده و پاک نخواهد شد آن هم از پیشانی کسانی بر سر سفره انقلاب نمک خوردند و فربه شدند و آخر سر نمکدان شکستند.
آری ۹ دی مبدا تاریخ جدید در انقلاب اسلامی است با پیروزی امت و ولایت بر خطر ناکترین تهدید همه جانبه بر علیه نطام اسلامی و یقینا باید اغازی باشد بر حفظ امادگی و بصیرت برای مواجهه با فتنه های خطرناکتر.
خداوند بر درجات امام راحل و همه شهیدان و نیز طول عمر بابرکت حضرت ایت الله العظمی امام خامنه ای بیفزاید و همه ما را در راه نورانی ولی امرمان ثابت قدم بدارد انشالله.
به امید حصور حماسی و باشکوه درمراسم ۹ دی …

“علی اکبر پورغلامعلی دبیر حزب موتلفه اسلامی شهرستان رفسنجان”

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،۹ دی،موتلفه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :