دستگیری جاعل سه میلیارد ریالی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 38227
دستگیری جاعل سه میلیارد ریالی در رفسنجان

فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری یک نفر جاعل اسناد مدارک توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

فرماندهی انتظامی رفسنجان از دستگیری یک نفر جاعل اسناد مدارک توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش “روراستی” به نقل از معاونت اجتماعی پلیس، سرهنگ” نصرالله عباسی” در جزئیات این خبرگفت : در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه فردی با اسناد مدارک جعلی اقدام به کلاهبرداری به صورت کلان می نمود  موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس قرار گرفت.

وی ادامه داد : کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات لازم و با تلاش شبانه روزی در خصوص صحت و سقم موضوع  و چتر اطلاعاتی پس از اطمینان کامل متهم را شناسایی و به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند و محل اختفاء متهم را در شهرستان کرمان شناسایی کردند.

سرهنگ عباسی گفت : ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری کارآگاهان پلیس شهرستان کرمان در یک عملیات ضربتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر که در بازرسی از منزل وی تعداد مدارک ، قبوض واریزی وجه جعلی ، دفترچه بانکی  و … گشف گردید.

این مقام انتظامی افزود : متهم پس از دستگیری به همراه مدارک و اسناد جعلی جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی شهرستان دلالت که تحت بازجویی فنی و تخصصی کارآگاهان قرار گرفت.

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد : متهم در بازجویی اولیه خود به سه میلیارد  ریال کلاهبرداری از اشخاص با عناوین مختلف معترف که با تشکیل پرونده مقدماتی روانه دادسرا گردید.

فرمانده انتظامی رفسنجان در پایان خاطرنشان کرد : جهت جلوگیری از چنین اتفاقاتی هرگز دسته چک خود را بصورت امانی در اختیار دیگران قرار ندهند و از در اختیار گذاشتن مدارک معتبر خود نظیر شناسنامه ، گذرنامه و اوراق بانکی خود به افرادی که مورد اطمینان کامل شما نیستند خودداری نمایند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،جاعل ،اسناد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :